سران فتنه در سال ۸۸ حق را باطل معرفی کردند

سران فتنه در سال 88 حق را باطل معرفی کردند

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه سران فتنه حق را باطل معرفی کردند، گفت: سران فتنه خسارت‌های بسیاری به نظام و مردم وارد کردند.

سید مصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با گرامیداشت سالروز حماسه 8 و 9دی اظهار داشت: تبیین ریشه‌های فتنه 88 در جامعه ضروری است چرا که بسیاری از زوایای پنهان خیانت‌های سران فتنه به مردم بازگو نشده است.

وی با بیان اینکه ظلم فتنه‌گران در فتنه 88 هرگز از یادها نمی‌رود، افزود: مقام معظم رهبری با پایمردی و شهامت در برابر فتنه‌گران ایستادند و نقش ویژه ایشان در بصیرت‌دهی به مردم بی‌نظیر بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در فتنه 88 با یک واقعه غیرمترقبه روبرو شدیم و زمانی که هنوز شمارش آرا صورت نگرفته بود در نیمه شب اعلام کردند که پیروز شده‌اند که این یک تخلف بزرگ بود.

میرسلیم با بیان اینکه شمارش آرا و اعلام رسمی نیازمند زمان بود، تصریح کرد: وقتی نتیجه شمارش آرا به تدریج مشخص می‌شد و سازگاری با اعلام نتیجه توسط نامزدها نداشت با هدایت فتنه‌گران منجر به یک جنجال خیابانی و ناآرامی بی‌سابقه در نظام بود.

وی با تأکید بر اینکه سران فتنه با روش‌های قانونی همراهی نداشتند و نامزدی که بالاترین رأی را داشت به عنوان رئیس جمهور معرفی شد، اظهار داشت: ناآرامی با بی‌حرمتی‌ها همراه بود که همه اینها به عنوان جراحاتی بر افکار عمومی بود و فتنه‌گران به مقدسات اسلام و نظام توهین کردند.

رئیس شورای مرکزی حزب‌ موتلفه اسلامی با بیان اینکه سالم‌ترین انتخاب جهان در ایران اسلامی برگزار می‌شود، گفت: مجموعه اقدامات سران فتنه سبب ناآرامی‌ها شد و راهپیمایی سراسری 9 دی پاسخ قاطعی به فتنه‌گران و سوء استفاده‌کنندگان از نظام جمهوری اسلامی بود.

میرسلیم با بیان اینکه 9 دی پاسخ محکمی به بدخواهان نظام بود، تصریح کرد: نتیجه انتخابات بهانه‌ای برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و نقشه‌ها و دسیسه‌های فتنه‌گران با حماسه 9 دی برای مردم روشن شد.

وی با بیان اینکه بیشترین ظلم در فتنه 88 به مقام معظم رهبری شد، گفت: کسانی که ادعای تقلب در انتخابات را داشتند خود می‌دانستند که تقلب نشده، انتخابات موضوع سیستمی است و با بازشماری آرا مشخص شد که انتخابات سالم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه مردم در فتنه‌ها هوشیار هستند، گفت: فتنه منافقان در دهه 60 و فتنه مجلس ششم با هوشیاری و بصیری ولایت فقیه خنثی شد و مردم نشان دادند که تحت تأثیر یاوه‌گویی منحرفان نیستند و به موقع از دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند.

میرسلیم با تاکید بر اینکه فتنه‌گران مشکلات زیادی دارند و جراحاتی که به احساسات سیاسی و اجتماعی مردم وارد کردند غیرقابل بخشش و جبران است، افزود: حصر سران فتنه لطف نظام بود وگرنه مردم پاسخ کوبنده‌ای به سران فتنه می‌دادند و نظام هوشمندانه از آن‌ها محافظت کرده است، البته داوری و محکمه، بسیاری از مسائل مبهم برای مردم  را در مورد فتنه 88 روشن می‌کند و سران فتنه می‌دانند که چه بر سر کشور آوردند.

وی با تأکید بر اینکه سران فتنه حق را باطل معرفی کردند و خودشان می‌دانستند که چه ظلم بزرگی به نظام کردند، تصریح کرد: سران فتنه خسارت‌های بسیاری به نظام و مردم وارد کردند که با یک توبه زبانی قابل جبران نبوده و آبروریزی و بازی با احساسات مردم  هرگز قابل جبران نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه انتخابات صحنه رقابت است، گفت: بیداری و آگاهی مردم و پایداری نظام کوبنده‌ترین پاسخ به فتنه‌گران است، نظام جمهوری اسلامی ایران تجربه ارزشمند جهانی از مردم‌سالاری دینی است و رأی مردم در آن محترم بوده و ضوابط شرعی نیز رعایت می‌شود و الگویی برای تمام حکومت‌ها است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon