حماس گروه‌های فلسطینی را به برگزاری نشست بررسی تجاوزات اسرائیل فراخواند

حماس گروه‌های فلسطینی را به برگزاری نشست بررسی تجاوزات اسرائیل فراخواند

خبرگزاری تسنیم: جنبش حماس در پی حملات امروز صهیونیست‌ها به جنوب نوار غزه، گروه های فلسطینی را به برگزاری نشست برای بررسی تجاوزات صهیونیست‌ها دعوت کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های خبری فلسطین، جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد که رژیم اشغالگر مسئول کامل حملات به جنوب نوار غزه است.

در این بیانیه آمده است که پایبندی مقاومت به توافقنامه آتش بس مشروط به پایبندی رژیم اشغالگر به این توافقنامه است و مقاومت هرگز در برابر جنایت های مکرر صهیونیست ها ساکت نخواهد ماند.

حماس تصریح کرد که این تجاوز خطرناک، پس از اقدامات تحریک آمیز اسرائیل اعم از شکستن دیوار صوتی و ایجاد رعب در میان شهروندان، یورش از طریق دیوار حایل و تیراندازی به سمت ماهیگیران و کشاورزان و یا بمباران اراضی زراعی با هواپیماهای جنگی رخ داد.

این جنبش نسبت به خطر نقض آتش بس از سوی اسرائیل هشدار داد و همه طرف های مربوطه را به توقف این تجاوزات فراخواند.

تانک‌های رژیم اشغالگر صبح امروز چهارشنبه به سمت منازل شهروندان فلسطینی در منطقه خزاعه واقع در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه آتش گشودند.

شاهدان عینی گفتند که تانک‌های رژیم اشغالگر به صورت گسترده منازل شهروندان را گلوله باران کردند که در نتیجه آن تعدادی از شهروندان زخمی شدند. گزارش شده است که در جریان حملات خمپاره‌ای اسرائیل به روستای "خزاعه" در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه ، یک شهروند فلسطینی به شهادت رسیده است.

«ایویخای ادرعی» سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که ارتش این رژیم جنوب غزه را از زمین و هوا هدف قرار داده است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که فرمانده میدانی گردان های القسام در حملات امروز نظامیان صهیونیست به شرق خان یونس به شهادت رسید.

منابع فلسطینی اعلام کردند یک مسئول دستگاه امنیت اطلاعات گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در منطقه القراره به نام «تیسیر السمیری» در نتیجه شلیک یک فروند موشک از یک هواپیمای شناسایی اسرائیل به شهادت رسید.

انتهای پیام/


 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان