بروکراسی اداری مانع سرمایه‌گذاری در گیلان است

بروکراسی اداری مانع سرمایه‌گذاری در گیلان است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: بروکراسی اداری مانع سرمایه‌گذاری در گیلان و از مهمترین دلایل عقب‌ماندگی استان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ایرج ندیمی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات صنعت گیلان با بیان اینکه باید برای این جلسات خروجی تصور کرد چرا که از بسیاری از جلسات جز سلام و علیک و عکس یادگاری خروجی دیگری بر نمی‌آید، اظهار داشت: نشست‌ها و برگزاری جلسات مشکلات را حل نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مشکل صنعت گیلان را همه می‌دانیم افزود: این سوال مطرح است آیا وزارت صنعت معدن و تجارت بلد است این مشکلات را حل کند و فرض بگیریم بلد است آیا می خواهد مشکلات نقدینگی و موانع دیپلماتیک و سایر مشکلات را حل کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تعدیل نیروی انسانی ،مشکلات بیمه را از جمله مشکلات واحدهای تولیدی استان عنوان کرد و گفت: باید برنامه تخصصی برای رفع مشکلات صنعت استان تدوین شود.

ندیمی با اشاره به کار گروه رفع موانع تولید گفت: باید مشکلات به طور کارشناسانه و دقیق مورد بررسی قرار گیرند و این کارگروه می تواند در ارائه راهکارها با همکاری مدیران صنایع موفق باشد.

وی با بیان اینکه اگر دولت خواهان ورود بخش خصوصی نیست و همچنان می خواهد کارفرما باشد به ما بگویید تا ما تکلیف خود را بدانیم، اظهار داشت: باید برای برون رفت از چرخه پیر بروکراسی برنامه‌ریزی شود تا سرمایه‌گذاران از چرخه سرمایه‌گذاری خارج نشوند.

نماینده مرم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با تأکید بر هرگونه فرصت‌سوزی، تصریح کرد: توسعه گیلان با اعتبارات دولتی ممکن نیست و باید تلاش شود تا با جذب سرمایه‌گذاری توسعه استان را سرعت بخشیم.

ندیمی خواستار برگزاری نشست‌های تخصصی با مدیران واحدهای صنعتی شد و گفت: دولت نقش مهمی را از طریق پرداخت یارانه به بخش تولید دارد که باید این مسئله را اجرایی و گزارش کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon