قوت گرفتن احتمال پخش ۳ سریال پلیسی در نوروز ۹۴


قوت گرفتن احتمال پخش 3 سریال پلیسی در نوروز 94

خبرگزاری تسنیم: سه سریال تلویزیونی از احتمال بیشتری برای پخش در نوروز ۹۴ برخوردار هستند. بانی فیلم در این باره گزارشی منتشر کرده است.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، روزنامه بانی فیلم در گزارشی به بررسی احتمال پخش سه سریال در ایام نوروز 94 پرداخته است:

شبکه یک، «میکائیل» یا «قورباغه و قناری»

شبکه یک امسال در نبود مهدی فرجی، مدیری که حسابی حواسش به سریال های مناسبتی شبکه متبوع خود بود، دو سریال «میکائیل» و «قورباغه و قناری» را در دست تولید دارد. مجموعه هایی که بنا بود در هفته نیروی انتظامی روی آنتن شبکه یک روند، اما به دلایلی چون توقف به خاطر نرسیدن بودجه و تعویق در زمان شروع تصویربرداری، نمایش آنها در زمان یاد شده ممکن نشد. میکائیل را سیروس مقدم به تهیه کنندگی همسرش الهام غفوری بر اساس فیلمنامه سعید نعمت ا... از اواخر مهر ماه جلوی دوربین برد و تاکنون نیمی از تصویربرداری آن به پایان رسیده است. گروه این روزها در جزیره قشم مشغول کار هستند و بدون شک ضبط تصاویر با توجه به سرعت بالای مقدم و گروهش اواخر ماه جاری تمام می شود. پیش بینی می شد مقدم دو پروژه «پایتخت 4» و «علی البدل» را در فرصت باقیمانده برای عید 94 بسازد که به خاطر مضمون طنز هر دو، ساخت و پخش هر دو در سال جاری منتفی شده است. در این سریال که با مشارکت ناجی هنر تولید می شود، کامبیز دیرباز نقش یک پلیس را دارد که برای ماموریت از تهران عازم قشم می شود. بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، علی دهکردی، متین ستوده، مجید مشیری، علی صالحی، مهدی صبایی، حسین توشه، مجید سعیدی، مریم خدارحمی و (با حضور) علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی دیگر بازیگران اصلی سریال هستند. به نظر می رسد اگر پخش این سریال در نوروز 94 قطعی شود، در 15 قسمت 60 دقیقه ای روی آنتن خواهد رفت.

دیگر دارایی شبکه یک برای نوروز اما، سریال در دست تولید «قورباغه و قناری» است که آن هم مضمونی پلیسی دارد. این سریال نیمه مرداد امسال کلید خورد تا به پخش در هفته نیروی انتظامی در مهر ماه برسد، اما مشکل کمبود بودجه در دو مقطع مهر و آبان ماه، روند تولید سریال را متوقف کرد. مهدی فخیم زاده کارگردانی این سریال را با فیلمنامه ای از حسین تراب نژاد برعهده دارد و خود نیز نقش اصلی را ایفا می کند. تاکنون نیمی از قسمت های این سریال 12 قسمتی جلوی دوربین رفته است و سازندگان همچنان در تهران مشغول کار هستند. فخیم زاده در این سریال دو نقش مقابل یکدیگر به نامهای سرهنگ نصراللهی و ناصر پاپتی را بازی می کند که همین مسئله در کنار مسئولیت کارگردانی احتمالاً جریان تولید را کند کرده است.

این مجموعه تلویزیونی با هدف نحوه پیشگیری و برخورد با عاملین فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها درخصوص چگونگی نفوذ تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان مواد مخدر در بین جوانان ساخته می‌شود. حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیر محمد زند، مهدی کاسه ساز، گلناز خالصی، حمید قلی خانی، رانا قیصرنژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی از دیگر بازیگران این مجموعه‌ پلیسی هستند.

شبکه سه؛ «آمین»

شنیده های موثق خبرنگاربانی فیلم حکایت از آن دارند که علی اصغر پورمحمدی، معاون جدید سیما تصمیم قطعی برای جاگذاری سریال پلیسی «آمین» در کنداکتور نوروز شبکه سه دارد. سریالی پر فراز و نشیب از حیث جریان تولید که قرار است با آمدن بهرنگ توفیقی به جای منوچهر هادی، طی سه ماه آینده تکمیل شود. البته توفیقی هنوز تصویربرداری را شروع نکرده، اما گویا با توجه به تصمیم جدید تلویزیون برای پخش آن در نوروز 94، تعداد قسمتهای آن از 18 یا 24 قسمت به 14 ـ 15 قسمت کاهش خواهد یافت. همین مسئله، مشکل کمبود زمان را برای تولید مرتفع خواهد کرد. این سریال با حضور اغلب بازیگران قبلی از جمله داریوش فرهنگ، امین حیایی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی، محمدرضا داود نژاد و... پیگیری خواهد شد. البته گویا یوسف تیموری که هیچ گاه جلوی دوربین هادی نرفت و فقط تست گریم شد، در آغاز تصویربرداری جای خود را به چهره دیگری خواهد داد. این سریال پلیسی  با مشارکت سیما فیلم و ناجی هنر و به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی در گروه سریال های تلویزیونی شبکه سه تولید می شود. نویسندگی رانیز زامیاد سعدوندیان بر عهده دارد.

سایر شبکه ها

شبکه دو که سریال «کیمیا» (جواد افشار) را همچنان با افزایش ناگهانی قسمت ها در دست تولید دارد، هنوز به هیچ گزینه مهم و در دسترسی برای پخش در نوروز نرسیده است. حتی سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری نیز که مراحل پایانی تصویربرداری را سپری می کند، به دلیل آنکه برای پخش در بیش از 20 قسمت آماده می شود، جایی در گزینه های نوروزی ندارد. البته سریال «سالهای ابری» مهدی کرم پور نیز دیگر سریال آماده پخش شبکه دو است که طبق برنامه ریزی ها از هفته آینده روی آنتن خواهد رفت. از سوی دیگر شبکه چهار در تلاش است سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه را در ایام نوروز روانه آنتن کند. مدیران شبکه قصد داشتند تعداد قسمتهای این سریال را به 20 قسمت برسانند که توقف های مداوم تولید به دلیل مشکل مالی، این امکان را  دست کم تا کنون از میان برده است.

این سریال 6 بازیگر اصلی دارد که نقش اصلی آن را شقایق دهقان بازی می‌کند. دهقان در این سریال شیوا نام دارد که با همسرش فرزاد زندگی می‌کند، نقش همسر شیوا را امیررضا دلاوری به عهده دارد. شیوا زنی است که در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده و تصمیم می‌گیرد در شرایطی که امکان تاسیس کلینیک برایش وجود ندارد اطلاعات و تجربیاتش را در دنیای مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد و به همین دلیل هر بار با ماجراهای تازه‌ای روبرو می‌شود.

منبع: بانی فیلم

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon