بازارچه مرزی آستارا راه‌اندازی می‌شود

بازارچه مرزی آستارا راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان با تأکید بر راه‌اندازی شهرک پخش در این استان، گفت: بازارچه مرزی آستارا راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ علی منتظری شامگاه چهارشنبه در جلسه صنعت معدن تجارت گیلان با اشاره به ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از مشکلات حوزه صنعت گیلان اظهارداشت: امروز این همت و تعامل در بین مسئولان استانی برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به وضوح دیده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین مشکل واحدهای تولیدی گیلان بدهی معوقه واحدهای تولیدی است، افزود: کارگروه ستاد تسهیل و حمایت از تولید در شهرستان‌های استان با برگزاری جلسات مشکلات واحدهای تولیدی را مورد بررسی و کنکاش قرار می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به هزار و 100 طرح صنعتی نیمه تمام در گیلان گفت: با توجه به میزان طرح های نیمه تمام نشان می دهد که گیلان به دلیل شرایط خاص مورد توجه سرمایه گذاران است.

منتظری با بیان اینکه در حوزه تجارت گیلان دارای طرح‌های نیمه‌تمام سردخانه و فروشگاه های چند منظوره است، خاطرنشان کرد: اگر چه فروشگاه‌های چند منظوره جزو طرح های اولویت دار است اما بانک‌ها در این حوزه همکاری ندارند.

وی ایجاد شهرک های صنعتی در گیلان را مورد تاکید قرارداد و گفت:شهرک پخش در گیلان کلنگ آن به زمین می خورد و در حوزه فرش نیز گیلان فعالیت های خوبی دارد و حدود 13 هزار نفر قالیباف در گیلان فعالیت دارند.

رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه بازارچه مرزی آستارا حوزه تجارت گیلان را تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: باید برای پیشبرد هر چه سریعتر کارها در گیلان برنامه‌ریزی کاربردی انجام داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon