«ورلد تریبیون»: نوار غزه در آستانه انفجار قرار گرفته است

«ورلد تریبیون»: نوار غزه در آستانه انفجار قرار گرفته است

خبرگزاری تسنیم: یک روزنامه آمریکایی نوشت: به نظر می‌رسد نوار غزه که گروه مقاومت فلسطین (حماس) کنترل آن را در دست دارد، در آستانه انفجار قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که تابستان گذشته صورت گرفت، اوضاع انسانی و اقتصادی این باریکه محصور شده را وخیم‌تر کرده است.

روزنامه «ورلد تربیون»، عصر گذشته در مطلبی در این‌باره نوشت: برخی منابع و دیپلمات‌های فلسطینی اتفاق نظر دارند که نوار غزه در حالتی از تنش فزاینده ناشی از پیامدهای جنگ اخیر با اسرائیل به‌سر می‌برد. صدها هزار تن از آوارگان این باریکه که وعده‌های جامعه بین‌المللی مبنی بر طرح بازسازی ویرانه‌های آن با نظارت تشکیلات خودگردان، عملی نشده و تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است، شهید شده‌اند.

این در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، روز گذشته در اقدامی که نقض مجدد توافق آتش‌بس اخیر است، بر فراز مناطق میانی نوار غزه به پرواز در آمدند.

همچنین روز گذشته «تیسیر السمیری» مبارز فلسطینی در حمله نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به شرق شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

انتهای پیام/ع1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت