حمایت از مقاومت، راهبرد غیر قابل تغییر نظام است

حمایت از مقاومت، راهبرد غیر قابل تغییر نظام است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: حمایت از مظلوم و همراهی با مقاومت اسلامی در اقصی نقاط جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه راهبرد غیر قابل تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته موضوع علل گرایش بعضی از سران کشورهای اسلامی و برخی از گروه‌ها و اشخاص مسلمان به استکبار جهانی را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: در عین حال که خداوند به صورت صریح در قرآن، مسلمانان را از گرایش و پیروی از کفار و مشرکان نهی فرموده است اما مشاهده می کنیم برخی از کسانیکه ادعای مسلمانی دارند با جنایتکاران بین المللی طرح دوستی می ریزند و علیه کشورهای اسلامی توطئه می‌کنند.

وی تصریح کرد: ترس از قدرت پوشالی استکبار و خیانت به آرمان‌های اسلامی و مقاومت عامل اصلی این وابستگی هاست ولی اینان باید از سرنوشت محمدرضا پهلوی، صدام، قذافی و یاسر عرفات درس عبرت بگیرند.

حماسه 9 دی در تاریخ سیاسی ایران جاودانی شد

خطیب جمعه خوی با اشاره به حماسه 9 دی‌ماه سال 88 ملت وفادار و ولایت مدار ایران گفت: سال 88 یادآور خاطرات تلخ و شیرین بسیاری است.

وی اظهار داشت: جای بسی تأسف است که فتنه گران کاری کردند که مدیریت اصلی فتنه در اختیار آمریکا، انگلستان، اسرائیل و جریان‌های نفاق سلطنت طلب و شاه دوستان قرار گرفت در نهایت حیثیت نظام و عزت مردم مخدوش شد و حماسه حضور مردم در انتخابات زیر سوال رفت و استکبار جهانی و عوامل او امیدوار شد و خسارت متعدد جانی و مالی بر ملت ایران تحمیل شد و ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی هتک حرمت شد.

شکوری درایت، صلابت و مدیریت رهبری، بصیرت و موضع گیری به موقع مردم، روشنگری های دلسوزان جامعه و اقدامات سنجیده و قانونی صدا و سیما، بسیج مردمی و نیروهای امنیتی و انتظامی را عوامل خنثی کننده فتنه 88 برشمرد.

حمایت از مقاومت اسلامی راهبرد جمهوری اسلامی

خطیب جمعه خوی با اشاره به سفر هیئت پارلمانی ایران به ریاست رئیس مجلس به کشورهای سوریه، لبنان و عراق گفت: با توجه به تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و مرزهای سوریه، شرارت‌های گروه‌های تکفیری در لبنان، سوریه و عراق، حمایت استکبار و ارتجاع منطقه از آنان و پایین آوردن قیمت نفت به عنوان یک حربه سیاسی جهت آسیب رسانی به مقاومت، سفر هیئت ایرانی بسیار ارزشمند است.

وی گفت: حمایت از مقاومت اسلامی در خاورمیانه و مقابله با توطئه‌های استکبار در منطقه از جمله راهبردهای ثابت جمهوری اسلامی ایران است.

کوبا، نماد شکست سیاست تحریم و انزوای آمریکا

امام جمعه خوی با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر شکست سیاستهای تحریم کوبا در طول حدود 6 دهه گذشته اظهار داشت: این شکست و انزوای سیاسی آمریکا در سایه مقاومت مردم کوبا در برابر تحریم های ظالمانه آمریکا بوجود آمده است و این همان کاری است که ملت رشید و انقلابی ایران در طول 35 سال پس از پیروزی در برابر تمامی توطئه های سیاسی ،نظامی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا انجام می دهد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon