استادیوم ۱۲۰۰۰ نفری فومن احداث می‌شود

استادیوم 12000 نفری فومن احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: استادیوم ۱۲هزار نفری فومن توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

مسعود رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در فومن، با بیان اینکه اقتصاد ورزش باید پویا شده و از رکود خارج شود، اظهار داشت: اقتصاد ورزش از موضوعات مطرح در دنیای ورزش است.

وی با بیان اینکه هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است، افزود: اقتصاد اگر چه در امر زندگی بسیار تاثیرگذار است ولی با مدیریت درست و بهتر  می‌توان با همین شرایط و وضعیت کنار آمد.

رهنما با اشاره به مشارکت و حضور فعال بخش خصوصی در ورزش، تصریح کرد: بر اساس سیاست نظام و منویات مقام معظم رهبری و اصل 44 قانون باید بخش خصوصی را ورود دهیم تا از ظرفیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

وی ساخت استادیوم 12 هزار نفری فومن را توسط مدیریت شرکت فومن شیمی در استان و کشور اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: از حضور بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی گیلان استقبال می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پاسخ به انتقاداتی که نسبت به آودن کاپ قهرمانی تیم ملی به گیلان مطرح شد، اظهار داشت: این کاپ تلاش بنده است و اگر کسی می‌توانست در 50 سال اخیر آن را به دست می‌آورد.

رهنما با اشاره به اینکه هر زمانی که مسئولان فدراسیون درخواست کنند کاپ قهرمانی را بر می‌گردانم، افزود: حاشیه‌ها سمی برای ورزش هستند.

وی درباره عملکرد اسفندیار زیال سرپرست جدید هیئت کاراته گیلان، گفت: زیال از بدنه کاراته است و فعلا در حال عبور از دوره سرپرستی کاراته است و اگر عملکردش مورد رضایت جامعه کاراته و اعضای مجمع باشد به کار خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تایید نوع نگرش سرپرست جدید هیئت کاراته گیلان در رابطه با متمرکز نبودن مسابقات در مرکز استان، تأکید کرد: ما همیشه از متمرکز بودن ضربه خورده‌ایم و به نظر می‌رسد که ثروت ملی و بودجه های دولتی باید به اندازه پهنه ایران بزرگ پراکنده شود تا همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

رهنما افزود: برپایی مسابقات مسابقات کاراته قهرمانی گیلان و انتخابی تیم ملی یکی از همین برنامه‌هاست که در نخستین قدم توسط زیال اجرایی شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon