رئیس‌جمهور هفته آخر دی‌ماه میهمان مردم بوشهر است

رئیس‌جمهور هفته آخر دی‌ماه میهمان مردم بوشهر است

خبرگزاری تسنیم: استاندار بوشهر گفت: رئیس‌جمهور هفته آخر دی‌ماه میهمان مردم استان بوشهر است و برای میزبانی از کاروان تدبیر و امید در استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصطفی سالاری عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر برای میزبانی کاروان تدبیر و امید آماده است، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دکتر روحانی رئیس جمهور در رأس  کاروان تدبیر و امید هفته آخر دی‌ماه میهمان مردم استان بوشهر است.

وی با اشاره به اینکه با حضور رئیس جمهور در استان بوشهر تصمیم‌گیری‌های مهمی در حوزه‌های مختلف برای توسعه استان انجام می‌شود، گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی از مدت‌ها قبل مقدمات لازم برای این سفر از جمله تدوین طرح‌ها و تدوین برنامه‌ها فراهم کرده‌اند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بررسی‌ها و مطالعات لازم در زمینه سفر کاروان تدبیر و امید با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و صاحب‌نظران استان بوشهر انجام شده است.

سالاری با بیان اینکه بسته‌های پیشنهادی برای ارائه در این سفر تدوین شده، افزود: از تمامی نخبگان، اندیشمندان و نمایندگان اقشار و اصناف استان بوشهر دعوت می‌شود چنانچه پیشنهاد و یا نظراتی در این باره دارند از طریق سامانه سامد 111 ارائه کنند.

وی، از نشست هم‌اندیشی مردم استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: نشست‌های هم‌اندیشی با اقشار مختلف مردم اعم از نخبگان و صاحب‌نظران استان بوشهر در روزهای آینده  برای شنیدن نظرات آنان برای تکمیل پیشنهادات سفر کاروان تدبیر و امید به استان برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر تأکید کرد: حضور کاروان تدبیر و امید در استان بوشهر ضمن اینکه مسیر توسعه این استان را پرشتاب‌تر می‌کند زمینه اجرایی شدن طرح‌ها و برنامه‌های تدوین شده را که سبب توسعه استان می‌شود فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ی*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon