آغاز فروش ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت راه‌سازی از دوشنبه

آغاز فروش 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت راه‌سازی از دوشنبه

خبرگزاری تسنیم: وزیر راه و شهرسازی از آغاز فروش اوراق مشارکت ساخت آزادراههای کشور به ارزش۵۰۰ میلیارد تومان از دوشنبه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عباس آخوندی گفت: با هماهنگی معاونت اجرایی ریاست جمهوری برای جلب مشارکت مردم در ساخت آزاد راه های کشور فروش این اوراق مشارکت از روز دوشنبه آغاز می شود که با توجه به سود و ضمانتهایی که دارد، پیش بینی می شود مردم از آن استقبال خوبی داشته باشند.

وی بزرگراه تهران - مشهد را یکی از مسیر های استراتژیک کشور عنوان کرد و افزود : آزاد راه قم - گرمسار به طول 150 کیلومتر که یکی از مسیرهای اتصالی این بزرگراه است نیمه دوم بهمن با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساماندهی جاده فعلی تهران - مشهد از گرمسار آغاز شده است گفت : احداث تقاطع های غیر هم سطح در اولویت قرار دارد و برای تکمیل بزرگراه تهران - مشهد پس از تکمیل تقاطع های غیر هم سطح به سراغ ساماندهی قطعات پر تردد این مسیر می رویم.

وی افزود: ساخت200 کیلومتر آزاد راه جدید درراستای ساخت بزرگراه تهران - مشهد اقدام مهم وزارت راه و شهرسازی است.

وزیر راه و شهرسازی دومین اقدام در ساماندهی ترددها در مسیر تهران - مشهد را سرمایه گذاری در مسیر ریلی عنوان کرد و گفت: اولویت این وزارت خانه برقی کردن مسیر تهران - مشهد است تا سرعت قطارها را به بیش از 200 کیلومتر در ساعت برساند و امیدواریم مشکل قرارداد ساخت این خط ریلی برقی تا پایان سال رفع شود.

وی همچنین با اشاره به قرار دادن بندی در بودجه سال 94 برای جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی گفت : در صورت موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند " ل " تبصره پنج بودجه سال 94 اجازه می دهد برای همه مشاغل جاده ای ، ریلی و دریایی از خدمات بخش خصوصی استفاده شود و حق دسترسی و خدمات کنار جاده ای به بخش خصوصی داده می شود .

وزیر راه و شهرسازی برای بهره برداری از تقاطع غیر هم سطح کنار گذر غربی گرمسار و آغاز ساخت تقاطع غیر هم سطح کنار گذر شرقی گرمسار به این شهرستان سفر کرده است.

این دو تقاطع غیر هم سطح از ورودی های اصلی به بزرگراه تهران -  مشهد هستند.

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه