تبلیغات و لابی‌های گسترده در شب برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال

تبلیغات و لابی‌های گسترده در شب برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال

خبرگزاری تسنیم: در آستانه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال از سوی برخی افراد تبلیغات و لابی‌هایی برای این انتخابات صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم مجمع فدراسیون فوتبال امروز برگزار می‌شود تا اعضا به بحث و بررسی اتفاقات رخ داده در این فدراسیون که مهم‌ترین آنها ابهامات مالی است، بپردازند. فدراسیون فوتبال در این مدت با ابهامات مالی مواجه بوده و به همین دلیل کمیته‌ای برای بررسی صورت‌های مالی تشکیل شد و قرار است گزارشی در این باره قرائت شود.

یکی دیگر از مواردی که در دستور کار مجمع قرار دارد انتخاب یک نفر به عنوان عضو جدید این مجمع است. در این میان اما اتفاقاتی رخ داده که قابل تامل است. از عصر روز گذشته تا ساعات ابتدایی شب، یکی از افرادی که نامزد انتخابات هیئت رئیسه شده در فاصله کمتر از 24 ساعت تا زمان رای‌گیری در تلاش بود با رایزنی و صحبت با برخی افراد تاثیرگذار برای خودش رای جمع کند. وی البته در این راه تنها نبود و یکی از دوستانش که اتفاقا او هم منتقد فدراسیون است را در کنار خود می‌دید. 

ماجرا اما به اینجا ختم نمی‌شود چرا که یکی از مدیران فوتبال ایران، عصر روز گذشته با یکی از افرادی که کاندیدای حضور در انتخابات این مجمع شده صحبت کرده و از او خواسته از حضور در انتخابات انصراف دهد. این فرد در صحبت‌های خود از نامزد انتخابات خواسته کنار بکشد و به آنها بپیوندد با این توجیه که «تا چند روز دیگر تغییراتی در فدراسیون رخ می‌دهد و کار دست خودمان می‌افتد.»

باید دید در نهایت این اتفاقات به کجا ختم می‌شود و چه تصمیماتی در جلسه امروز گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon