رهبر انصارالله: مبارزه با فساد، برقراری امنیت و شراکت نقشه راه آینده است

رهبر انصارالله: مبارزه با فساد، برقراری امنیت و شراکت نقشه راه آینده است

خبرگزاری تسنیم: رهبر جنبش انصار الله یمن سه خط مشی شامل مبارزه با فساد، برقراری امنیت و شراکت در تصمیم گیری های کشور را برای مرحله آینده ترسیم کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، عبدالملک الحوثی در پیامی که از جمله خبرگزاری "خبر" آن را منتشر ساخت، تاکید کرد: ملت یمن بر تداوم انقلاب خویش اصرار و پافشاری می کند.

وی سه خط مشی مرحله آینده را "ادامه مبارزه با فساد، برقراری امنیت و ثبات و اعمال شراکت" در تصمیم گیری ها تعیین کرد.

عبدالملک الحوثی درباره تلاش بقایای عناصر فاسد و حامیان فساد برای دور زدن متن توافقنامه صلح و شراکت و اقدامات اجرایی مهم آن هشدار داد و تاکید کرد که هرگز اجازه چنین کاری را نخواهد داد و ممکن است اقدامات قاطع و تعیین کننده ای صورت گیرد.

وی به این عناصر فاسد و حامیان فساد هشدار داد که "آخرین دارو برای از بین بردن عفونت، داغ کردن است".

عبدالملک الحوثی به طرفداران و اعضای جنبش انصار الله درباره برخی عناصر نفوذی هشدار داد که تلاش می کنند تا وجهه انقلاب و کمیته های مردمی آن را از طریق برخورد نامناسب با مردم یا تعرض به خانه‌ها و دارایی های افراد بی‌گناه یا ارعاب کودکان و زنان خراب کنند.

وی از آنها خواست تا سازمانی و منظم باشند؛ به گونه ای که برای مواجه شدن با هرگونه احتمال یا وضعیت بزرگتری آمادگی داشته باشند و با ارتش و نیروهای امنیتی همکاری کنند.

رهبر جنبش انصار الله گفت: ماموریت کمیته های مردمی محافظت از مردم و حمایت از انقلاب آنها و تحکیم پایه های امنیت و ثبات در کشور و مقابله با اشرار فاسد و مستبد و مجرمی است که علیه ملت و انقلاب اقدام می کنند و این امر را می توان تاکید جنبش انصار‌الله بر این نکته دانست که قصد گرفتن زمام امور دستگاهها و نهادهای کشور را ندارد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان