حوزه علمیه سیاهکل احداث می‌شود

حوزه علمیه سیاهکل احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه از خیران درخواست داریم تا ما را در احداث حوزه علمیه این شهرستان یاری کنند، افزود: وقف یا اهدای زمین، احداث و راه‌اندازی حوزه علمیه سیاهکل در شرق گیلان را تسریع می‌کند.

حجت‌الاسلام‌و المسلمین محمدرضا شکسته‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سیاهکل، با بیان اینکه حوزه‌ها و مدارس علمیه به عنوان قطب‌های فرهنگی و دینی محسوب می‌شوند، اظهار داشت: حوزه علمیه سیاهکل احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه از خیران و واقفان سیاهکلی درخواست داریم تا ما را در احداث حوزه علمیه این شهرستان یاری کنند، افزود: وقف یا اهدای زمین، احداث و راه‌اندازی حوزه علمیه سیاهکل در شرق گیلان را تسریع می‌کند.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیار علمی به ویژه علاقمندان به تحصیل دروس حوزوی است، گفت: حوزه علمیه نقش محوری را در توسعه فرهنگی دارد.

شکسته‌دل با تأکید بر اینکه حوزه‌ها و مدارس مسئول پاسداری ایمان جامعه اسلامی است، تصریح کرد: مدارس علمیه مروج تعلیم و تبلیغ  دین و پاسخگوی نیازهای مذهبی مردم هستند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا با همت مردم، خیران و مسئولان حوزه علمیه سیاهکل احداث شود، گفت: این حوزه نیازهای فرهنگی و مذهبی این شهرستان را رفع می‌کند و در حوزه فرهنگی به یک قطب تبدیل می‌شود.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به نیازهای جامعه برای تربیت دینی فرزندان و امیدهای آینده کشور، تصریح کرد: مدارس و حوزه‌های علمیه مروج سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند.

شکسته‌دل با تأکید بر اینکه انس با قرآن و آموزه‌های الهی اسلام جامعه را از گزند تهاجم فرهنگی دشمن نجات می‌دهد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا در شرایط فعلی با پاسخگویی به شبهات، جوان را از شبه‌افکنی دشمن نجات دهیم.

انتهای پیام/ ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon