طالب‌لو: در گذشته برخی بازیکنان استقلال به دنبال منافع شخصی بودند

طالب‌لو: در گذشته برخی بازیکنان استقلال به دنبال منافع شخصی بودند

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که نباید یک دروازه‌بان به خاطر یک اشتباه بلافاصله نیمکت‌نشین شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید طالب‌لو پس از چند سال به استقلال برگشته و حالا یک رقیب جدی برای محسن فروزان، دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم محسوب می‌شود. طالب‌لو در مورد شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داده که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: پیش‌بینی تو از عملکرد استقلال در نیم‌فصل دوم چیست؟

بازیکنان ما با انگیزه زیادی تمرینات را ادامه می‌دهند و امکانات اردوی کیش هم باعث شد تا تمرینات بسیار خوبی را پشت‌سر بگذاریم. البته ما ملی‌پوشان خود را در اختیار نداریم و استقلال با تمامی نفراتش تمرین نمی‌کند. با این حال تمرینات ما بسیار سخت و دشوار است و در لیگ برتر می‌توانیم نتیجه این سختی‌ها را بگیریم.

تسنیم: به نظر تو استقلال نسبت به چند سال پیش که در آن بازی می‌کردی، چه تغییری کرده است؟

مسلماً یکسری چیزها عوض شده و فکر می‌کنم استقلال حاشیه‌های کمتری دارد. خوشبختانه در تیم ما آرامش برقرار است و این می‌تواند به تیم کمک کند. در حال حاضر تمامی بازیکنان به موفقیت تیمی فکر می‌کنند، نه موفقیت فردی. در گذشته بعضی‌ها دنبال منافع شخصی بودند که این به تیم ضربه می‌زد و چنددستگی ایجاد می‌کرد. الان واقعاً تیم یکدست شده است.

تسنیم: ولی یکی از حاشیه‌های استقلال اختلاف پورحیدری و قلعه‌نویی است. در این مورد چه صحبتی داری؟

من نمی‌توانم درمورد این موضوع صحبت کنم، چون این مسائل به بزرگ‌ترها مربوط می‌شود. استقلال در حال حاضر آرامش می‌خواهد.

تسنیم: به نظر تو شانس قهرمانی استقلال چقدر است؟

ما نسبت به مدعیان دیگر نه شانس کمتری داریم، نه شانس بیشتر. استقلال مطمئناً مدعی جدی قهرمانی است و امیدوارم به این عنوان برسیم تا یک هدیه خوب به هواداران بدهیم. امیدوارم آنها هم ما را حمایت کنند.

تسنیم: به استقلال آمده‌ای که فیکس بازی کنی؟

من آمده‌ام کمک کنم و هدفی جز این ندارم. مهمترین دغدغه من موفقیت استقلال است.

تسنیم: مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفته که در این تیم از سیستم چرخشی در خط دروازه استفاده نخواهد شد...

اینکه چه کسی بازی کند به کادر فنی مربوط می‌شود و من تابع تصمیم مربیان هستم.

تسنیم: نظرت درمورد استفاده از سیستم چرخشی چیست؟

این موضوع بستگی به شرایط بازی‌ها و وضعیت دروازه‌بان‌ها دارد. در ضمن هر تیم و هر مربی در این زمینه سیاست خاص خودش را دارد. می‌توان رئال مادرید را مثال زد که در هر تورنمنت دروازه‌بانش را تغییر می‌دهد. با این حال من معتقدم این موضوع می‌تواند آرامش و اطمینان را از دروازه‌بان دور کند. من این را قبول ندارم که یک دروازه‌بان به‌خاطر اشتباه در یک بازی بلافاصله نیمکت‌نشین شود. اگر چنین شرایطی به وجود بیاید مطمئناً دروازه‌بان کارایی‌اش را از دست می‌دهد.

تسنیم: درمورد تیم ملی صحبت کن. آیا ایران شانس موفقیت در آسیا را دارد؟

من شناخت زیادی از دیگر تیم‌ها ندارم و نمی‌دانم در چه سطحی هستند. ما باید منتظر بمانیم تا بازی‌ها شروع شود. فکر می‌کنم بازی اول بسیار مهم است و می‌تواند تعیین‌کننده باشد. شما دیدید که در اولین بازی ایران در جام جهانی که مقابل نیجریه قرار گرفتیم، یک نتیجه خوب توانست به ملی‌پوشان روحیه بدهد.

تسنیم: نظرت درمورد علیرضا حقیقی چیست؟

این درست نیست که بخواهم درمورد یک نفر نظر بدهم. فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon