قیمت پوشاک زمستانی در مشهد افزایش نیافته است

قیمت پوشاک زمستانی در مشهد افزایش نیافته است

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه پوشاک مشهد گفت:با توجه به رکود حاکم بر بازار پوشاک قطعا افزایش قیمت در حوزه پوشاک زمستانی نداریم.

سید مهدی لسان طوسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با توجه به رکود حاکم بر بازار پوشاک قطعا افزایش قیمت در حوزه پوشاک زمستانی نداریم.

وی  با بیان اینکه صنف پوشاک نیز همچون سایر اصناف متاثر از رکود حاکم بر بازار است، افزود: بازار پوشاک همواره دستخوش تغییراتی چون مد و فصل است که این تغییرات نشان‌دهنده مظلومیت بازار پوشاک در مقایسه با سایر اصناف است.

لسان طوسی با اشاره به این مطلب که  چند روز از فصل زمستان گذشته است اما شاهد سرما شدیدی نبوده‌ایم، گفت: در حال حاضر بازار پوشاک زمستانی از کیفیت لازم در حوزه عرضه پوشاک زمستانی به مشتری برخوردار نبوده است.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد افزود: برای فروش پوشاک زمستانی مراکز فروش پوشاک زمستان مجبور به حراج و فروش فوق‌العاده هستند که بعضا قیمت پوشاک در این مراکز به قیمت خرید و یا زیر قیمت بازار به مشتری عرضه می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که با توجه به تغییرات متناوب در بازار پوشاک بحث سود دیگر در این صنف دیگر مطرح نیست، تصریح کرد: در صنف پوشاک تنها بحث نقدینگی مطرح است و در این رابطه فروشندگان پوشاک برای فروش پوشاک اقدام به فروش‌های فوق العاده زیر قیمت می‌کنند.

لسان طوسی به تعداد فروش‌های فوق العاده و حراج در یک ماهه اخیر اشاره کرد و افزود: در آذر ماه 62 عدد فروش فوق‌العاده داشته‌ایم و از ابتدای دی ماه تا امروز نیز 11 فروش فوق العاده و حراج در سطح مشهد مقدس داشته‌ایم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon