صورتجلسه انتخاب شهردار رشت به فرمانداری ارسال نشده است

صورتجلسه انتخاب شهردار رشت به فرمانداری ارسال نشده است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار رشت با بیان اینکه صورتجلسه انتخاب شهردار رشت به فرمانداری ارسال نشده است، گفت: توجهی به حاشیه‌ها نداریم و بر اساس قانون مصوبه شورا را بررسی و نظرمان را اعلام می‌کنیم.

سیدعیسی مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: تا کنون صورتجلسه انتخاب شهردار رشت برای سیر مراحل قانونی به فرمانداری مرکز گیلان ارسال نشده است.

وی با بیان اینکه پس از دریافت صورتجلسه انتخابات شهردار رشت این مصوبه بررسی می‌شود، افزود: توجهی به حاشیه‌ها نداریم و بر اساس قانون مصوبه را بررسی و نظرمان را اعلام می‌کنیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه همه ما تابع قانون هستیم، گفت: به انتخاب شورای اسلامی شهر رشت احترام می‌گذاریم و همانند گذشته مصوبات شورا را بر اساس قانون بررسی و تطابق آن با مواد پیش‌بینی شده در قانون اعلام می‌کنیم.

مهدوی با اشاره به تغییر و تحولات در حوزه معاونت‌های شهرداری رشت با توجه به انتخاب شهردار جدید از سوی شهردار، تصریح کرد: در زمینه تغییرات نیروی انسانی که توسط سرپرست شهرداری صورت می‌گیرد حوزه اداره کل امور شهری استانداری پاسخگو بوده و فرمانداری در این زمینه به لحاظ قانونی دخالتی ندارد.

به گزارش تسنیم، در جلسه غیرعلنی 29 آذر امسال شورای شهر رشت پس از بررسی و رأی‌گیری،  مسعود کاظمی نایب رئیس سال نخست شورا و عضو شورای رشت  با 10 رأی به‌عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

در نشست انتخاب شهردار رشت، مجید رجبی‌ویسرودی با 7 رأی، محمدعلی ثابت مقدم 5 رأی، رضا ساغری و محمدرضا طالع ماسوله هر کدام یک رأی کسب کردند و علی اوسط اکبری مقدم نیز انصراف داد.

انتهای پیام/ج

بیشتر بخوانید...
بیشتر بخوانید...
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon