درخشان: رسانه‌ها و هواداران نباید از پرسپولیس انتظاری بیش از حد داشته باشند

درخشان: رسانه‌ها و هواداران نباید از پرسپولیس انتظاری بیش از حد داشته باشند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران و رسانه‌ها نباید از تیم ما انتظاری بیش از حد داشته باشند، چون همه می‌دانند در فصل نقل‌وانتقالات چه شرایطی داشتیم.

حمید درخشان در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس، حضور علی کریمی در تمرینات سرخپوشان، انتقادهایی که از خریدهای پرسپولیسی‌ها می‌شود و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: ابتدا در مورد حضور کریمی در تمرینات صحبت کنید. این درست است که او گفته نمی‌خواهد در پرسپولیس مربیگری کند؟

پرسپولیس خانه کریمی است. من با او صحبت کردم که بیاید و در کنار ما باشد. به هر حال کریمی در پرسپولیس رشد کرده و خودش هم این تیم را دوست دارد. او بعد از اینکه خواسته‌ام را شنید، علاقه‌اش را نشان داد و گفت که دوست دارد به پرسپولیس کمک کند. او همچنان در کنار ما خواهد بود.

تسنیم: آیا در مورد تیم ملی هم با کریمی صحبت کردید؟ قبول دارید در تیم ملی با او برخورد بدی صورت گرفته است؟

من زیاد دوست نداشتم در مورد اتفاقات تیم ملی با علی صحبت کنم و ترجیح دادم در این خصوص ورود نکنم ولی قطعاً در تیم ملی با کریمی بد برخورد شده است.

تسنیم: کریمی می‌تواند یک روز سرمربی پرسپولیس شود؟

هر چیزی در آینده ممکن است رخ دهد و چیزی مشخص نیست. ما پرسپولیسی‌ها باید به این تیم کمک کنیم ولی کریمی خودش هم می‌داند که برای مربی شدن باید سلسله مراتبی را طی کند تا از لحاظ تجربه و علم مربیگری به مراحل بالا برسد. او قطعاً می‌تواند در کارش موفق باشد. من حتی به او گفتم در هر پستی که خودش می‌خواهد به پرسپولیس کمک کند.

تسنیم: این روزها خیلی‌ها از شما، بابت خریدهای پرسپولیس انتقاد می‌کنند. در این مورد چه صحبتی دارید؟

بهتر است آنهایی که انتقاد می‌کنند، موقعیت باشگاه را در نظر بگیرند. ما مدیرعامل نداشتیم و مشکلات مالی هم داشتیم. سه روز مانده بود که فصل نقل‌وانتقالات تمام شود، کارها را به صورت جدی دنبال کردیم. زمان ما واقعاً محدود بود و از طرفی هیچ باشگاهی حاضر نشد به پرسپولیس بازیکن بدهد. ما خیلی مشکل داشتیم و بهتر است که هواداران و رسانه‌ها از پرسپولیس انتظاری بیش از حد نداشته باشند.

تسنیم: شما خودتان را در این خریدها بی‌تقصیر می‌دانید؟

اینجا بحث اینکه چه کسی مقصر است، مطرح نیست. ما واقعاً پول نداشتیم و این اواخر بعضی‌ها لطف کردند و مقداری به پرسپولیس پول دادند که دست‌شان درد نکند. من قضاوت را به مردم می‌سپارم، به هر حال هواداران پرسپولیس و مردم می‌توانند همه چیز را مدنظر قرار دهند.

تسنیم: با این وضعیت به پرسپولیس امیدوار هستید؟

بله امیدواریم و نهایت تلاش خودمان را انجام می‌دهیم. بضاعت ما همین است ولی سعی می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم. امیدوارم فقط بدشانسی‌های نیم‌فصل اول را نیاوریم. ما باید تلاش کنیم. مطمئن باشید برای انجام وظیفه‌ای که داریم یک ذره کم نخواهیم گذاشت.

تسنیم: مثل اینکه گفته بودید بازیکنان مورد نظرتان در فصل نقل‌وانتقالات جذب نشدند؟

این به خاطر همان مشکلاتی بود که به آنها اشاره کردم. من حدادی‌فر، مسلمان، تیموریان، میثم مجیدی و چند بازیکن دیگر را می‌خواستم که با جذب آنها تیم دلخواهم شکل می‌گرفت ولی  هیچکدام از این بازیکنان جذب نشدند. از لیست من فقط بابک حاتمی جذب شد که البته این کار هم 10 روز طول کشید. اگر مهلت نقل‌وانتقالات تمدید نمی‌شد، حتی این بازیکن را هم نمی‌توانستیم بگیریم.

تسنیم: حضور دومین بازیکن برزیلی در تیم شما منتفی شده است؟

بله، ما با روجرینیو به توافق نرسیدیم و قرار است یک هافبک برزیلی تا دو سه روز دیگر به تهران بیاید. اگر همه چیز خوب پیش برود با او قرارداد امضا خواهیم کرد.

تسنیم: داستان حضور مدافع فلسطینی در پرسپولیس که اصلیتی شیلیایی دارد به کجا رسید؟

ما در حال مکاتبه با مدیربرنامه‌های او هستیم تا این انتقال هم نهایی شود.

تسنیم: درمورد تیم ملی صحبت کنید. به نظر شما می‌توانیم در جام ملت‌های 2015 آسیا موفق باشیم؟

تیم ملی کار سختی دارد و شانس موفقیت ما پنجاه، پنجاه است. قهرمان شدن در حضور تیم‌هایی مثل استرالیا، ژاپن، کره‌جنوبی و چند تیم دیگر واقعاً سخت است. با این حال امیدوارم تیم ما موفق شود.

تسنیم: کی‌روش گفته که تیم ملی ایران از لحاظ آماده سازی و بازی‌های تدارکاتی، آخرین تیم آسیاست و توقع اینکه این تیم قهرمان شود غیرمنطقی است. در مورد حرف‌های او چه نظری دارید؟

حرف‌های کی‌روش فرار رو به جلوست و او از حالا می‌خواهد بابت ناکامی احتمالی بهانه داشته باشد یا اینکه اگر تیم ملی موفق شد، بگوید که با چنین وضعیتی موفق شده است. او در این سال‌ها قطعاً فهمیده فوتبال ایران چه وضعیتی دارد و نمی‌دانم چرا چنین حرف‌هایی زده است. با این حال من از صمیم قبل برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon