اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به اردبیل سفر می‌کنند

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به اردبیل سفر می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل گفت: انجام سفر قریب‌القوع اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای بازدید از اردبیل در آستانه بررسی بودجه سال ۹۴ بودجه کشور در مجلس می‌تواند به دقت نظر بیشتر در جذب منابع برای توسعه‌یافتگی استان کمک کند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با گذشت 6 روز از برپایی هفته فرهنگی اردبیل برنامه‌های مختلفی با محوریت شهرهای مستعدی همچون سرعین، نیر و نمین و مناطقی از شمال و جنوب استان اردبیل برگزار شده و سعی و جدیت بر این است تا ابعاد مختلفی از توسعه‌یافتگی کشاورزی، صنعتی، معدنی، گردشگری و فرهنگی این مناطق به علاقمندان و مخاطبان معرفی شود.

وی با اشاره به حضور چهره‌های مختلف ملی و فرهنگی هنری در این رویداد بیان کرد: ما در گرامیداشت هفته فرهنگی و معرفی شهرستان سرعین از دبیر شورای عالی مناطق آزاد خواستیم تا هر چه سریع‌تر مقدمات تصویب نهایی راه‌اندازی منطقه آزاد گردشگری سبلان را با محوریت سرعین و اردبیل فراهم آورد.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل افزود: ‌راه‌اندازی این منطقه براساس وضعیت جذب گردشگران داخلی و خارجی در سرعین می‌تواند با توجه به مزیت‌های ایجاد منطقه آزاد از جمله برداشت روادید، منابع مالی و سرمایه گذاری‌های کلانی را به سوی استان و این منطقه سرازیر کند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: برگزاری شایسته و مناسب هفته فرهنگی اردبیل در پایتخت ایران فرصتی خوب و استثنایی را برای معرفی توانمندی‌ها و جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف فراهم کرده است.

پیرموذن تصریح کرد: ‌ ما از این هفته فرهنگی به عنوان یک بهانه خوب استفاده کردیم و با دعوت از مسئولان مختلف تصمیم‌گیر کشوری از آن‌ها خواستیم تا در رفع موانع برای توسعه بیشتر استان اردبیل گام‌های جدی و عملی را بردارند.

وی از سفر قریب‌القوع اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای بازدید از استان اردبیل خبر داد و گفت: انجام این سفر در آستانه بررسی بودجه سال 94 بودجه کشور در مجلس با همراهی کمیسیون تلفیق می‌تواند به دقت نظر بیشتر در جذب اعتبارات و منابع برای توسعه‌یافتگی استان کمک کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در بودجه سال آینده با وجود برخی محدودیت‌ها روند تخصیص منابع اعتبارات را با هدف تکمیل شایسته و مطلوب طرح‌ها در نظر گرفته و بتوانیم برای همه مناطق این استان ظرفیت خوب توسعه‌یافتگی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon