تجمع گرامی‌داشت ۹ دی در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود

تجمع گرامی‌داشت 9 دی در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری تجمع بزرگ گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در سراسر این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: این تجمع بزرگ در شهر سمنان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور برگزار خواهد شد.

وی مکان برگزاری این تجمع را میدان امام خمینی(ره) شهر سمنان عنوان کرد و گفت: تجمع گرامی‌داشت یوم الله نهم دی‌ماه در سمنان از ساعت 10 صبح روز نهم دی ماه آغاز خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: در دیگر شهرستان‌های استان سمنان نیز تجمع بزرگ گرامی‌داشت نهم دی ماه در مساجد جامع شهرهای آن برگزار می‌شود.

حسین‌پور با اشاره به برگزاری این مراسم در حسینیه المهدی شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: این مراسم با حضور معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم؛ مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرهای شاهرود، بسطام، کلاته‌خیج، مجن، بیارجمند، دامغان، گرمسار، سرخه، آرادان و میامی و نیز دیگر شهرهای استان سمنان با حضور مردم ولایت‌مدار آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon