دولت انگلیس در فتنه ۸۸ با کاندیداهای فتنه‌گر در رفت و آمد بود

دولت انگلیس در فتنه 88 با کاندیداهای فتنه‌گر در رفت و آمد بود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رژیم انگلیس در فتنه ۸۸ هرچه در چنته داشت رو کرد و حتی فرمانده میدان خود در تهران را تغییر دادند و نماینده تازه‌نفسی فرستادند و حتی با کاندیداهای فتنه‌گر رفت و آمد داشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش علمی "بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه سال 88" که در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد، ضمن تبریک سالروز حماسه 9 دی این روز را روز بیداری و کم‌نظیر در تاریخ انقلاب دانست و گفت: این روز شعار نیست، البته شعار مبتنی بر شعور خوب است، اما در 9 دی باید به عمق بصیرت پرداخت.

وی افزود: یک واقعیت مهم وجود دارد که انگلیسی‌ها کینه عمیقی از اسلام و کینه عمیق‌تر به مسلمانان ایرانی دارند.

سردار نقدی با اشاره به نقش ایران در فروپاشی توطئه‌های استعماری انگلیس، گفت: ملت ایران در مراحل مختلف به‌فتوای مراجع با چماق توپ و تانک‌های انگلیس را فتح می‌کردند و انگلیسی‌ها از این اقدام غافلگیر می‌شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب نیز ضربه غافلگیر کننده‌ای به انگلیسی‌ها وارد شد و این رژیم انواع توطئه‌ها را از بعد از انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفت.

وی در ادامه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی قبل از آمریکا، انگلیسی‌ها با ایران قطع رابطه کردند و سفارت ایران را توسط مزدوران خود مورد حمله قرار دادند و دیپلمات‌های ما را کشتند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی نیز اصلی‌ترین حامی تسلیحاتی سیاسی و اطلاعاتی صدام، رژیم منحوس سلطنتی انگلیس بود، گفت: حتی اقدامات مقدماتی برای مسلح کردن هسته‌ای عراق را انگلیس انجام داد و امروز هم دست آمریکایی‌ها را در منطقه انگلیس گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: امروز انگلیس خانواده‌های جاسوسی تربیت می‌کند و اصولاً اهل جنگ‌های روبه‌رو نیستند و دست به کارهای جاسوسی می‌زنند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه انگلیسی‌ها حتی برای سه دور انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آدم اطراف گزینه‌های مدنظر خود گماشتند و در مورد شخصیت‌های مذهبی و دینی که نفوذ در آنان سخت است به اطرافیان این افراد چشم بسته‌اند، اظهار داشت: رژیم انگلیس در فتنه 88 هرچه در چنته داشت رو کرد و حتی فرمانده میدان خود در تهران را تغییر دادند و نماینده تازه‌نفسی فرستادند و هفته‌ای 2 بار تشکیل جلسه می‌دادند و حتی با کاندیداهای فتنه‌گر رفت و آمد داشتند.

وی گفت: شما دیدید که کماندوهای درجه یک آنان در خلیج فارس توسط بچه‌های پاسدار این کشور تسلیم شدند و این فرزندان انقلاب مانند موش آنان را گرفتند.

وی تصریح کرد: در فتنه 88 روشنفکران مزدور اتاق‌فکر تشکیل دادند و جالب است که بدانیم میدان‌دار و گردانندگان بی‌بی‌سی فارسی از اطرافیان و مقاله‌نویسان رئیس‌جمهور اسبق کشورمان بوده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حدود 55 خبرنگار انگلیسی در آن ایام به تهران آمدند و آقازاده‌هایی نیز به لندن رفت و آمد می‌کردند که برخی از این آقازاده‌ها مشاهده می‌شد که سفر هفتگی به انگلستان داشتند که همه اینها قابل بررسی است، گفت: بدون شک سران فتنه از کودتاگران نوژه پلیدتر هستند، حداقل آنها شهامت داشتند و می‌گفتند: "ما وفادار به شاه هستیم"، اما سران فتنه این شهامت را هم ندارند.

سردار نقدی اظهار داشت: آن آقای ناجوانمرد که از سران فتنه است با پادشاه عربستانی که امام فرمود: "از صدام بگذریم از او نمی‌گذریم" دیدار می‌کند و عهد و پیمان انتخاباتی می‌گذارد و بنا به اظهار خودش در مجمعی که رئیس آن است اعتراف می‌کند که پول انتخابات را از شاه بحرین می‌گیرد و قرارهایش را با شاه عربستان می‌گذارد، اما در ادامه با منسوبان امام(ره) عکس می‌گیرد و مدعی پیروی از راه امام(ره) می‌شود ولی متأسفانه گعده‌های انتخاباتی با شاه عربستان می‌گذارد و از شاه بحرین پول می‌گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: سگ کودتاگران نوژه به سران فتنه شرف دارد ولو به هر خانواده‌ای که منسوب باشند و هر لباسی که بر تن داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز فتنه انگلیس از آن تاریخ به ما نزدیک‌تر است باید بگردیم و مصداق آن را پیدا کنیم، گفت: 9دی این سخن امام را ثابت کرد که ملت ما بسیار بالاتر از مردم حجاز در زمان پیامبر و مردم کوفه در زمان امام علی(ع) است.
 

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon