فتنه۸۸جهت کمرنگ جلوه دادن حماسه حضور به‌وجود آمد

فتنه88جهت کمرنگ جلوه دادن حماسه حضور به‌وجود آمد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت:دشمنان تلاش می‌کردند که حماسه حضور مردم ایران اسلامی به عزت واقتدار نظام تبدیل نشود بنابراین دست به دست هم دادند تا فتنه سال ۸۸ به‌وجود آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل، عظیم دشتی در جلسه مدیران انجمن‌های هنری و ادبی بسیج هنرمندان در اردبیل اظهار داشت: اگر حوادث بعد از انتخابات سال 88 ریاست جمهوری اسلامی ایران به‌وجود نمی‌آمد بسیاری از مشکلات فعلی جامعه به خاطر حضور 85 درصدی مردم در پای صندوق‌های راِ حل و فصل می‌شد زیرا بسیاری از دشمنان قسم خورده ما خودشان را آماده کرده بودند بعد از انتخابات, کینه وعقده‌های خود را کنار بگذارند و به احترام رای مردم با ایران اسلامی مصالحه کنند.

وی افزود: البته در این میان کسانی هم بودند که مخالف صلح و دوستی با ایران بودند و با هر ترفندی تلاش می‌کردند که حماسه حضور مردم ایران اسلامی به عزت واقتدار نظام تبدیل نشود بنابراین دست به دست هم دادند تا فتنه سال 88 به‌وجود آمد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان  اردبیل بیان کرد: در داخل عده‌ای آگاهانه یعنی آنهائیکه با نظام عقده داشتند وپیشرفت و ترقی مملکت با خوی خصمانه آنان سازگاری نداشت وارد گود فتنه‌گران شدند، همان کسانی که می‌دانستند تقلب در انتخابات ایران ناممکن است با طرح شعار صیانت از آرای مردم جزو خواص جامعه بودند که به توطئه‌های دشمنان کمک کردند و عده‌ای هم در گرداب غبار فتنه خودشان را گم کردند و ناخواسته وارد گود توطئه‌های دشمنان شدند.

دشتی تصریح کرد: آنهایی که ندانسته به کمک دشمنان اسلام در آمده بودند با دیدن حوادث روز عاشورا به آغوش نظام برگشتند و راه خودشان  از فتنه‌گران جدا کردند, البته امام حسین(ع) هم در این مقطع به ملت انقلابی ما کمک کرد در سایه عنایت خاصه حضرت اباعبد الله‌الحسین(ع) مردم به خودشان آمدند و چهره واقعی و خصمانه فتنه‌گران را دیدند و به آنها تنفر پیدا کردند.

وی گفت: عده‌ای تصور می‌کنند که فتنه سال 88 یک اتفاق مقطعی و کوچک بود که گذشت زمان باید آن را به فراموشی بسپارد اما این گروه اشتباه می‌کنند آسیبی که حوادث بعداز انتخابات 88 به انقلاب و کشور وارد کرد زمان طولانی به جبران آن نیاز است به همین خاطر رهبران و مسببان فتنه باید تاوان عملکرد خرابکارانه خود را بپردازند.

دشتی با اشاره به نقش و جایگاه ولایت فقیه و  مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی و سرکوب فتنه 88 افزود: مقام معظم رهبری با قاطعیت هرچه تمام‌تر در برابر زیاده‌خواهی‌های فتنه‌گران ایستادند و با رهنمودهای حکیمانه خود, بصیرت و آگاهی مردم را نسبت به توطئه‌های استکبار جهانی و عوامل خودفروخته آنان در داخل کشور بالا بردند که حماسه 9 دی حاصل تلاش مقام معظم رهبری در آگاهی‌بخشی به مردم بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل اظهار کرد: فتنه سال 88 با وجود هزینه‌هایی که به نظام و ملت تحمیل کرد ولی ملت ما را  پخته‌تر کرد و ملت ما را بیدار کرد و این بیداری انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه می‌کند.

وی گفت: مهمترین وظیفه هنرمندان بسیجی, در کنار صیانت از حماسه 9 دی, بیان قدرت رهبری و نظام ولایی در عبور از توطئه‌ها و بحران‌ها به‌وسیله ابزار هنر است و خیانت فتنه‌گران سال 88 باید به نسل بعدی انتقال داده شود و این به‌وسیله هنر میسر است چرا که هر کاری که در قالب هنر بگنجد ماندگار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon