تسهیلات ویژه به مدیران زن شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود

تسهیلات ویژه به مدیران زن شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: به دنبال فراهم کردن تسهیلات ویژه به مدیران زن شرکت‌های دانش بنیان هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، اطهره نژادی پیش از ظهر امروز در مجمع مدیران زن استان یزد با طرح این مطلب که اگر مایل به پیشرفت در کشور هستیم، نمی‌توانیم زنان که نیمی از جمعیت کشور هستند را کنار بگذاریم، اظهار داشت: خوشبختانه در این دولت، نگاه درستی در ارتباط با جایگاه زنان وجود دارد.

وی حضور 68 درصدی دختران در دانشگاه‌ها را نشانه ایجاد فرصتی عادلانه در دوره جدید برای پیشرفت هر چه بیشتر زنان و دختران دانست و گفت: مشارکتی کار کردن مدیران زن در امور محوله یکی از شیوه‌های برتر مدیریتی است.

وی با بیان این مطلب که مهارت مدیریتی زنان باید مدیریتی انطباقی باشد، خاطرنشان کرد: معاونت امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری، خود را موظف به پیگیری امور و مسائل مربوط به زنان می‌داند.

نژادی تصریح کرد: اینکه تنها زنان به مسائل زنان توجه داشته باشند، به هیچ عنوان درست نیست، بلکه تمام مدیران کشور باید به این نکته توجه داشته باشند که زنان نیمی از پتانسیل پیشرفت و ترقی کشور در مسائل داخلی و خارجی محسوب می‌شوند و باید برای فعالیت و زندگی آنها، برنامه مناسب تدوین شود.

وی با بیان این مطلب که حضور زنان در حوزه مشاوره در کل کشور به منظور توجه به نیازهای خاص هر دستگاه نسبت به مخاطبان آن دستگاه است، عنوان کرد: سیستمی کارکردن، همراهی دستگاه‌های اجرایی و جامعه مدنی با یکدیگر و کارکردن اثباتی از جمله موارد حائز اهمیت امور بانوان و مدیریت آنان در سطوح بالا است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، خط‌کشی بین مدیران زن و مرد را به صورت کامل غیراصولی و نادرست دانست و افزود: در تمام شاخصه‌های پیشبرد جامعه بین زنان و مردان شکافی کلی و بزرگ وجود دارد.

نژادی گفت: در حال حاضر با تمام تکنولوژی‌های موجود، کارهایی که نیاز به توان مردانه دارند بسیار اندک شده و بانوان می‌توانند بیش از پیش در کنار مردان به فعالیت‌های اجرایی و به ویژه مدیریتی بپردازند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان گفت: معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری در حال فراهم کردن تسهیلات برای مدیران زن شرکت‌های دانش بنیان است.

بیان مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و ارائه گزارش عملکرد برخی از مدیران زن استان در ارتباط با آسیب‌های مرتبط با مدیران زن استان یزد از جمله برنامه‌های این نشست بود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon