سلسله همایش‌های بصیرتی تبیین فتنه در اردبیل برگزار می‌شود

سلسله همایش‌های بصیرتی تبیین فتنه در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: ‌سلسله همایش‌های بصیرتی تبیین فتنه در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حبیب کوهی عصر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در جبهه ایستادگی اردبیل اظهار داشت: در 9 دی مردم با بصیرت و آگاه ایران پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه را از خط انقلاب و ولایت نشان دادند به طوری که از 9 دی به عنوان عاشورای انقلاب و اسباب تزلزل نظام‌های بیگانه یاد می‌شود.

رئیس برنامه‌های هفته فرهنگی اردبیل در تهران بیان کرد: برنامه‌هایی که در این هفته در سکوت رسانه‌ای ‌برگزار شد ضعف‌ها و نارسایی‌هایی داشت که به جای معرفی ابعاد توسعه‌ای استان در جذب سرمایه‌گذاران سعی شد در این هفته برنامه‌های دولتی تبلیغ شود و توان بخش خصوصی و ظرفیت‌های متنوع نادیده گرفته شد.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل موضوع سرمایه گذاری و حمایت همه‌جانبه از این فعالان را یادآور شد و افزود: در بحث اشتغال و کارآفرینی به عنوان ثمره این سرمایه‌گذاری ما ضعیف عمل کردیم به طوری که نتوانستیم از ظرفیت حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این استان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی کنسولگری آذربایجان در اردبیل به عنوان نقطه مرزی اظهار کرد: نمایندگان استان اردبیل به جای بی‌توجهی به مطالبات مردم  بهتر است چنین اهدافی را مد نظر قرار دهند.

کوهی از برگزاری مناظره نمایندگان اردبیل در مسجد قدس خبر داد و افزود: مراسمی که با حضور اصناف در تبیین عملکرد نمایندگان برگزار شد, نمایندگان به سوالات پاسخی شفاف ندادند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با انتقاد از برخی مشکلات و نارسایی‌های شهری و بی‌توجهی شورای شهر به ساماندهی دوره‌گردها و میوه فروش‌ها با نیسان و وانت‌بار گفت: به جای برخورد با این مشاغل کاذب عده‌ای در شورا کار تبلیغاتی و انتخاباتی برای مجلس انجام می‌دهند که جای تاسف دارد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon