مرفاوی: امیدوارم جدایی کریمی به تیم ملی ضربه نزند

مرفاوی: امیدوارم جدایی کریمی به تیم ملی ضربه نزند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در واکنش به جدایی علی کریمی از تیم ملی فوتبال گفت: علی کریمی جزو بزرگان فوتبال کشور ما محسوب می‌شود و امیدوارم جدایی او به تیم ملی ضربه نزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صمد مرفاوی در پایان جلسه هم اندیشی سرمربیان و مربیان فوتبال ایران که میزبانی کانون مربیان برگزار شد، اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود که کانون مربیان آن را تشکیل داده بود و ما مربیان باید قدر چنین جلساتی را بدانیم و به یکدیگر احترام بگذاریم. به نظرم باید با اتحاد و صمیمیت کارمان را جلو ببریم تا کانون مربیان بیشتر از این رشد کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا چنین جلساتی به پیشرفت فوتبال ایران و مربیان ایرانی کمک می‌کند، گفت: باید چنین جلساتی برای پیشرفت مربیان تأثیرگذار باشد اما باید تعداد حاضرین در جلسه بیشتر از این باشد و همه مربیان وارد جلسات کانون شوند تا بتوانیم از نقطه نظرات همه آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به تعطیلات لیگ و آیا اینکه این تعطیلات به سود آنها بوده یا خیر، عنوان کرد: این تعطیلی تاحدودی به نفع ما بود تا بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم و با انجام تمرینات آمادگی‌سازی مناسب کیفیت تیم را بالا بریم.

مرفاوی گفت: مطمئنا وضعیت تیم پیکان در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد و یک اردوی  یک هفته‌ای نیز در کیش خواهیم داشت و چند بازی تدارکاتی در نظر گرفته‌ایم تا در تعطیلات به خوبی آماده شویم.

وی درباره اینکه پیکان در فصل نقل و انتقالات چه عملکردی داشته است، گفت: تاجایی که می‌توانستیم سعی کردیم در نقل و انتقالات بازیکنانی که به کارمان می‌آیند را جذب کنیم اما همان طور که می‌دانید نقل و انتقالات نیم فصل محدود است و تیم‌های دیگر به هیچ وجه دوست ندارد بازیکنان خود را از دست بدهند. ما با توجه به نیازهایی که داشتیم در نقل و انتقالات عمل کردیم که امیدوارم این بازیکنان بتوانند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران درباره حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و اینکه علی کریمی در آستانه سفر به استرالیا از حضور در کادر فنی انصراف داد، اظهار داشت: ما تیم ملی کشورمان را دوست داریم و می‌خواهیم که بهترین نتیجه را در جام ملت‌های آسیا بگیرد. قهرمانی در جام ملت‌ها آرزوی ماست و هر کسی که سرمربی و مربی تیم ما باشد برای ما فقط نام ایران مهم است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه علی کریمی از بزرگان فوتبال ایران محسوب می شود، گفت: درست است که از تیم ملی کنار کشید اما امیدوارم این مسئله به تیم ملی آسیب نزند و بازیکنان نیز به خاطر مردم و مملکتمان تلاش کند تا بهترین نتیجه در جام ملت‌های آسیا رقم بخورد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon