۲۰۰ نقطه روستایی در اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند

200 نقطه روستایی در اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند

خبرگزاری تسنیم:مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نقطه روستایی در استان اردبیل از خدمات اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند که تا پایان امسال این تعداد افزایش می‌یابد.

یاور محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات واگذاری اینترنت پرسرعت از طریق دفاتر پیشخوان و خدماتی ICT روستایی به متقاضیان ادامه دارد و ما سعی‌مان بر این است تا ساکنان مناطق مختلف روستایی را با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز از این خدمات مدرن بهره‌مند کنیم.

وی تصریح کرد: در شهرهای مختلف استان با توجه به افزایش جمعیت متقاضی بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت و برخی مولفه‌های دیگر سعی بر این است تا با تمام ظرفیت واگذاری‌ها انجام شده و امکان فعال شدن سیستم‌های ارتباطی مدرن بیش از گذشته فراهم آید.

محمدحسینی افزود:‌ شرکت مخابرت نه از باب رقابت بلکه به هدف گسترش بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت و پاسخگویی به درخواست‌های مردم فعالیت‌ها را در این خوزه توسعه و گسترش داده به طوری که در 9 ماهه امسال بیش از 75 میلیمتر فیبر نوری اجرایی شده تا واگذاری‌های شرکت مخابرات در حوزه‌های مختلف تقویت پیدا کرده و توسعه یابد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل بیان کرد: ما با تقویت دیتا و نصب آنتن‌های BTS در جاده‌ها و مناطق مختلف سعی‌مان بر این است تا خدمات‌رسانی به هموطنان با کیفیت بیشتر به انجام برسد.

وی طول جاده سرچم را 127 کیلومتر برشمرد و گفت: ‌113 کیلومتر آن به شکل کامل دارای پوشش بوده و 14 کیلومتر نیز تا دهه فجر امسال با اجرای زیرساخت‌های کامل تحت پوشش قرار گرفته و ما حتی در داخل تونل‌های این مسیر نیز خدماتی را ارائه می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل اظهار کرد:‌ جاده‌های استان در حال حاضر تا 93 درصد و مناطق روستایی تا 85 درصد از پوشش مناسب تلفن همراه و زیرساخت‌های لازم برای بهره‌مندی از خدمات نوین مخابراتی آماده و مهیا شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon