۲۴۴ هزار خانوار در اردبیل سهام عدالت دریافت کردند

244 هزار خانوار در اردبیل سهام عدالت دریافت کردند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از ۲۴۴ هزار خانوار در استان اردبیل برگه سهام عدالت دریافت کرده‌اند که بیش از ۸۲ درصد خانوارهای استان اردبیل را شامل می‌شود.

هاشم مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: ما در یک سال اخیر تلاش کردیم تا با ساماندهی حوزه توزیع و اعطای برگه‌های سهام عدالت افراد واجد شرایط دریافت سهام عدالت را احصا کنیم اما در این استان هیچ‌گونه توزیع برگه سهام عدالت انجام نشده است.

وی افزود: از سال 85 تاکنون تعداد برگه سهام توزیع شده بیش از 804 هزار و 917 نفر بوده که در بخش‌های مختلف اعم از کارمندان دولت٬ فرهنگیان، کارگران فصلی ساختمانی و فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی توزیع شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل تصریح کرد: ‌از این تعداد حدود 653 هزار دریافت کننده سهام عدالت سود خود را دریفت کرده‌اند که جمع پرداختی سود در این مدت بیش از 16.5 میلیارد تومان بوده و 35 هزار و 900 خانوار از کارگران فصلی ساختمانی نیز موفق شدند سهام عدالت دریافت کنند.

مظفری با اشاره به فعالیت 9 شرکت تعاونی سهام عدالت در شهرهای مختلف استان گفت: دارندگان سهام عدالت باید از خرید و نقش و انتقال آن پرهیز کنند چرا که در آینده در این زمینه اطلاعات خوبی در اختیار صاحبان برگه‌های سهام عدالت قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل بیان کرد: ‌تجارت در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت توسط اداره کار و رفاه اجتماعی است که با سروسامان بخشیدن به این نوع فعالیت‌ها تلاش می‌شود هم توزیع سهام عدالت و هم برخی دیگر از اقدامات به انجام برسد.

وی ورود برگه‌های سهام عدالت را به بازار بورس نیازمند مصوبه سازمان خصوصی‌سازی دانست و گفت: در حال حاضر هیچ توزیع برگه سهام برای گروه‌ها و اقشار مختلف انجام نمی‌شود و این فعالیت‌ها در حال ساماندهی و بهبود شرایط موجود است که به نظر می‌‌رسد در این بخش باید منتظر برخی تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات بود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon