تقویم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای فروردین ۹۴ ارائه می‌شود

تقویم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای فروردین 94 ارائه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به اینکه کلیه همایش ها و سمینارهای فناوری اطلاعات را ساماندهی می کنیم، گفت: تقویم سازمان را فروردین ۹۴ برای اولین بار ارائه می کنیم.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، ناصر علی سعادت در نشست همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سومین دوره از این همایش برگزار می شود، اظهار کرد: همایش جاری 17 دی ماه در پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود و بر ممیزی فناوری اطلاعات تأکید دارد.

وی افزود: دو دوره گذشته از سال 91 پیرامون "تبیین موضوع" و "آموزش به کارفرمایان" برگزار شد اما ممیزی با توجه به اینکه از جکمله موضوعات مغفول واقع شده بود، این دوره را به بحث ممیزی اختصاص دادیم؛ در واقع با این رویکرد به یکسری سوالات در خصوص بکارگیری فناوری اطلاعات در سازمان از جمله نحوه و چگونگی بکارگیری IT پاسخ می دهیم.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران خاطر نشان کرد: ممیزی فناوری اطلاعات می گوید که نرم افزارها و ابزارهای بکار گرفته شده استاندارد هست یا خیر.

وی با تأکید بر اینکه پذیرش این همایش صرفا با کارت الکترونیکی صورت می گیرد، ابراز کرد: برای تمامی مدعوین کارت الکترونیکی صادر و ارسال کرده ایم که نهایتا پذیرش، پارکینگ و رزرو غذای روز همایش با این کارت صورت می گیرد.

او افزود: پیش از این همایش ها و سمینارهای فناوری اطلاعات به شکل روتین کنونی برگزار می شد اما درصدد هستیم در دوره جدیده هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، راهکارهای الکترونیکی را جایگزین کنیم و بسترهای نوین را به ارمغان آوریم.

سعادت ابراز کرد: بر این اساس، تمام کسانیکه روز همایش شرکت می کنند از جمله رسانه ها وظیفه نقد ما را دارند تا از این طریق بتوانیم مسیر حرکت خود را تصحیح کنیم.

رئیس سازمان نصر تهران با تأکید بر اینکه پیوستگی همایش ها از جمله راهکارهای دور جدید هیات مدیره است، اذعان کرد: پیش از این، ممکن بود همایش یا سمیناری برگزار می شد اما تا سال بعد هیچ پیگری پیرامون آن صورت نمی گرفت اما از این پس با هر همایش و سمیناری، دبیرخانه دائمی آن را راه اندازی می کنیم تا مخاطبان در طول سال نیز بتوانند با آن در ارتباط باشند.

وی در بخشی از صحبت های خود گریزی هم به نمایشگاه  الکامپ که هر ساله با چالش هایی مواجه است داشت و گفت: هر سال نزدیک الکامپ که می شود همه به هم می ریزند و حتی دچار زد و خورد می شویم اما با رویکردی که عرض کردم درصدد راه اندازی دبیرخانه ای برای این نمایشگاه نیز هستیم تا چالش های آن به حداقل ممکن کاهش یابد.

سعادت عنوان کرد: از ابتکارات جدید این سازمان، ارائه تقویم سال است که از فروردین 94 صورت خواهد گرفت و کل برنامه های سال را اطلاع رسانی می کنیم.

او افزود: با این کار در زمان برگزاری همایش ها دیگر شاهد این نخواهیم بود که مسئولان با تداخل برنامه ای مواجه شوند یا بگویند که در جریان نبودیم. از طرفی تقویم نظام صنفی کلیه همایش ها و سمینارهایی که ارتباطی به سازمان ندارد را نیز شامل می شود.

سعادت گفت: در این همایش دوست داشتیم در خدمت وزیر ارتباطات باشیم اما با توجه به اینکه جلسه هیات دولت در روز چهارشنبه است، بعید به نظر می رسد بتوانند حضور داشته باشند اما آقای جهانگرد معاون ایشان حضور دارند.

نجفی دبیر کمیته علمی همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات هم با اشاره به اینکه با چنین کاری درصدد ارتقای سطح کارفرمایی هستیم، اظهار کرد: در این همایش ارائه تجارب شرکت هایی که در زمینه راهبری فناوری اطلاعات کاری انجام داده اند، صورت خواهد گرفت.

وی افزود: سامانه های الکترونیکی برای این همایش در نظر گرفته شده تا حضار بتوانند از طریق موبایل نیز سوال خودشان را از ارائه دهندگان داشته باشند.

او در ارتباط با فعالیت های صورت گرفته برای اجرای این همایش گفت: کل فعالیت های انجام شده در این حوزه را در طول سال رصد کردیم و تجارب قابل ارائه را طی دو نوبت در کمیته داوری بررسی کردیم.

نجفی خاطر نشان کرد: سه دانشگاه در این همایش حامی ما هستند و برخی اعضای هیات علمی آنها در دبیرخانه دائمی ما عضویت دارند.

وی با اشاره به اینکه همایش کاملا علمی و کاربردی است، تصریح کرد: از 24 مقاله رسیده، 10 مقاله با توجه به نظر کمیته داوری و کارشناسی برگزیده شده و ارائه خواهد شد.

او همچنین گفت: در نظر داریم تا چهارمین دوره را با حضور کشورهای خارجی پیش بریم اما اکنون کل تجربیات ایرانی است؛ البته شرکت هایی که اقدام به پیاده سازی این راهکار کرده اند با پشتوانه علمی و کارشناسی این کار را انجام داده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک