توجه به ازدیاد نسل و فرزندآوری؛ محور مستند «بوستان خانواده»

توجه به ازدیاد نسل و فرزندآوری؛ محور مستند «بوستان خانواده»

خبرگزاری تسنیم: کارگردان مستند «بوستان خانواده» گفت: این مستند در رابطه با ازدیاد نسل، نقاط مثبت فرزندآوری و نقاط منفی کاهش جمعیت تولید شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمد دیماسی کارگردان مستند «بوستان خانواده» در حاشیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: مستند ما در رابطه با ازدیاد نسل، نقاط مثبت فرزندآوری و نقاط منفی کاهش جمعیت است.

وی  افزود: این فیلم، مستندی گزارشی است که در محیط یک بوستان، صمیمیانه با خانواده ‌ها در رابطه با نقاط منفی کم فرزندی و نداشتن فرزند و نقاط مثبت فرزند آوری گفتگو می‌‌کند.

دیماسی درباره روند ساخت این مستند عنوان شد: فیلم ما 20 دقیقه است و در مدت 3 ماه در مرکز سفیرفیلم تهیه و تولید شد و برای نخستین بار در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار اکران شد.

کارگردان مستند «بوستان خانواده» افزود: مخاطب اصلی فیلم من زوج های جوان هستند و انگیزه‌ام از ساخت آن توجه بیشتر به مسئله ازدیاد نسل و تهدید نسل برای کشورمان بود.

این کارگردان درباره علت حضور خود در جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: کار هنرمند این است که از زاویه دیگری به موضوع نگاه کند و آن را با مردم به اشتراک بگذارد و به نظر من جشنواره عمار با توجه به اکران‌های مردمی این هدف را محقق کرده است. لذا جشنواره عمار را خط مقدم جبهه فرهنگی می‌دانم.

وی درباره سابقه فعالیت هنری خود عنوان داشت: کار هنری را از هنرستان در رشته تصویرسازی کامپیوتری آغاز کردم و با شرکت در دوره‌های فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران و ساخت فیلم کوتاه ادامه دادم. در حال حاضر دانش‌آموخته رشته کارگردانی تلویزیون، گرایش نمایش از دانشکده تولید دانشگاه صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران هستم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران