اعتبارات ماده ۱۸۰ شهرستان سقز ۲۷۰ میلیارد ریال است

اعتبارات ماده 180 شهرستان سقز 270 میلیارد ریال است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان سقز اعتبارات ماده ۱۸۰ ‌سقز را معادل ۲۷۰ میلیارد ریال در قالب ۲۹ پروژه تعریف شده اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، علی‌اکبر ورمقانی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان سقز، با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان در اردیبهشت 88 اظهار داشت: مبلغ 31 میلیارد و 485 میلون ریال برای تکمیل پروژه‌های سفر رهبری 88 به شهرستان سقز اختصاص یافت.

وی با اشاره به عزم دولت برای تکمیل پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان گفت: مجموع این اعتبارات در قالب 7 پروژه به صورت صددرصد تخصیص یافته است.

فرماندار شهرستان سقز این طرح‌ها را شامل کمک به توسعه حسینیه، مسجد جامع سقز، مدرسه علوم دینی فاطمیه، احداث زمین چمن مصنوعی، تامین مسکن برای خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، احداث راه آسفالته خورخوره – قامیشله و احداث مرکز بهداشتی در محله قوخ عنوان کرد.

وی گفت: از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان اعتباری بالغ بر 510  میلیارد ریال به شهرستان سقز در قالب 142 پروژه اختصاص یافت که بیشتر آنها افتتاح و برخی از آنها در حال اتمام هستند.

ورمقانی در تشریح سایر اعتبارات شهرستان افزود: از محل اعتبارات استانی (نفت و گاز و تملک دارایی‌ها) مبلغ 195 میلیارد و 730 میلیون ریال در قالب 111 پروژه تصویب شده است که  تمامی موافقت نامه‌های آن مبادله شده و تا پایان آذر ماه به طور میانگین 50 درصد تخصیص داشته است.

وی اعتبارات ماده 180 شهرستان سقز را معادل 270 میلیارد ریال در قالب 29 پروژه تعریف شده اعلام  کرد و گفت: اعتبارات پروژه‌های ملی استانی شده هم در قالب 4 پروژه احداث سد چراغ ویس، احداث خط انتقال آّب شرب، احداث شبکه زه‌کشی سد چراغ ویس و احداث فرودگاه سقر اعتباری بالغ بر 231 میلیارد ریال دارد.

فرماندار شهرستان سقز خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات سال 93 شهرستان 728 میلیارد و 850 میلیون ریال است که تاکنون 76 درصد آن تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon