غرب با حضور نمایشی در منطقه درصدد حفظ آشوب‌ها در سوریه و عراق است

غرب با حضور نمایشی در منطقه درصدد حفظ آشوب‌ها در سوریه و عراق است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی گفت: غربی‌ها وقتی دیدند تکفیری‌ها در عراق شکست خوردند، دست به تشکیل ائتلاف زدند و با حضور نمایشی خود در منطقه در صدد حفظ آشوب‌ها در سوریه و عراق هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در سردار اسماعیل احمدی مقدم نخستین یادواره شهدای 3 ماه نخست دفاع مقدس نیروی انتظامی، اظهار داشت: در فتنه حق و باطل به هم آمیخته می‌شوند و امتحانات در این شرایط سخت‌تر و پیچیده‌تر است. ما باید بدانیم راه پیروزی شهدا پیروی از ولایت بود و در شرایط فتنه راه نجات و گذر از فتنه‌های دشمن و تهاجم فرهنگی تبعیت از ولایت‌فقیه است.

وی با بیان اینکه پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) به دلیل فاصله گرفتن مردم از ولایت مسلمانان سختی‌های زیادی کشیدند، عنوان کرد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی مکتب ولایت احیاء شد و سبب سرکار آمدن اسلام در حکومت شد.

سردار احمدی‌مقدم بیان کرد: در زمان امام حسن مجتبی (ع) بی‌بصیرتی مردم سبب از دست رفتن حکومت شد اما در حال حاضر مردم زیر پرچم ولایت جمع شده‌اند و از تاریخ درس عبرت گرفتند.

وی با اشاره به اینکه هفته وحدت فرصت خوبی برای جدایی از تفرقه‌ها است، گفت: امروز تکفیری‌ها با دشمن واقعی مسلمانان یعنی صهیونیست‌ها نمی‌جنگد و از تمام توان خود و بهره‌گیری از حمایت غربی‌ها در راه تضعیف اسلام گام بر می‌دارد.

فرمانده‌ نیروی انتظامی بیان کرد: بصیرت واقعی در سایه ولایت امکان پذیر است و پیروی از ولایت برای دور شدن از فتنه‌ها واجب است. حدیث امام جعفر صادق (ع) مبنی بر اینکه ما سفینه نجات هستیم اما اباعبدالله (ع) سفینه‌اش وسیع‌تر و پرسرعت‌تر از بقیه سفینه‌ها است، نشان دهنده این بوده که برای نجات راهی جز ولایت وجود ندارد.

وی افزود: امروز همه کشورهای جهان متحیرند که چگونه ایران اسلامی در منطقه‌ای سراسر التهاب، تبدیل به کانون ثبات شده و به‌غیر از امنیت داخلی تکیه‌گاه دیگر کشور‌ها مانند سوریه و عراق است و نمی‌گذارد این حکومت‌ها به دست فتنه گران بیفتد.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: غربی‌ها وقتی دیدند تکفیری‌ها در عراق شکست خوردند دست به تشکیل ائتلاف زدند و با حضور نمایشی خود در منطقه درصدد حفظ آشوب‌ها در سوریه و عراق هستند. آن‌ها نمی‌خواهند داعش را نابود کنند و این برای همه مردم روشن شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon