ثبت نخستین شکست شهرداری ارومیه در بازی پرحاشیه

ثبت نخستین شکست شهرداری ارومیه در بازی پرحاشیه

خبرگزاری تسنیم: هفته دهم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم نوین کشاورز مقابل شهرداری ارومیه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نهم لیگ برتر والیبال با پیروزی 3 بر یک تیم نوین کشاورز مقابل تیم شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران آغاز شد.

رویارویی شهرداری ارومیه و نوین کشاورز در واقع جدال تیم پرمهره و متمول در مقابل ترکیبی از جوانان و بازیکنان با تجربه نوین کشاورز بود. عنوان کاپیتانی تیم شهرداری بعد از سعید معروف در حالی که بازیکنان با سابقه‌تری از جمله حامد رضایی در تیم حضور داشتند به شهرام محمودی رسیده بود. محمودی اولین فصل حضورش را در شهرداری ارومیه تجربه می‌کند. والریو مرمیلیو، پاسور پیشین تیم ملی ایتالیا و خرید جدید تیم شهرداری نیز با شماره 5 همیشگی خودش در زمین حاضر شده بود. 

4 امتیاز نخست ست اول به شهرداری ارومیه رسید و مسعود آرمات، سرمربی نوین کشاورز را مجبور به استفاده از نخستین وقت استراحت خود کرد. بازیکنان نوین کشاورز از این وقت استراحت به بهترین شکل استفاده کردند و با زدن ضربات آخر بهتر و استفاده از اشتباهات حریف، نتیجه را 6 بر 6 مساوی کردند. نخستین وقت استراحت فنی بازی در امتیاز 8 بر 7 به سود تیم تهرانی رقم خورد. بازی خوب نوین کشاورز تا جایی ادامه پیدا کرد که جهانگیر سید عباسی، سرمربی شهرداری در حالی که شاگردانش 13 بر 9 عقب بودند، تقاضای وقت استراحت کرد. والریو ورمیلیو، گزینه سرمربی شهرداری برای برگرداندن نتیجه بازی در این ست بود. توپ‌گیری قابل قبول بازیکنان نوین کشاورز و حملات نه چندان موثر بازیکنان شهرداری ارومیه،‌ نتیجه ست نخست این بازی را 25 بر 19 به سود تیم تهرانی رقم زد.

بازیکنان نوین کشاورز ست دوم را با روحیه بهتری نسبت به میهمان پرمهره خود شروع کردند و شهرداری با وجود در اختیار داشتن بازیکنانی مثا فرهاد نظری افشار، میلاد عبادی‌پور، حامد رضایی، نیکولای نیکولوف، شهرام محمودی و عبدالرضا علیزاده، برتری خاصی نسبت به نوین کشاورز نداشت. اتفاق بدی هم در حالی که 2 تیم در امتیاز 13 مساوی بودند برای شهرداری رخ داد و میلادی‌پور،‌ دریافت کننده ملی‌پوش این تیم به دلیل پیچیدگی مچ پای راست مجبور به ترک زمین شد. فرهاد پیروت‌پور، جای او را در زمین گرفت. این تغییر، برتری 4 امتیازی ناپایداری را برای ارومیه به دنبال داشت اما اشتباهات بازیکنان این تیم مخصوصاً در زدن ضربات آخر با هم تیم میزبان را پیش انداخت. ورمیلیو باز هم در اواخر این ست به بازی گرفته شد اما خارج کردن بازی از دست تیمی که به پوئن 24 رسیده کار ساده‌ای نیست. ست دوم نیز با نتیجه 25 بر 22 به سود نوین کشاورز به پایان رسید. 

ست سوم را تیم شهرداری ارومیه، متفاوت با 2 ست قبلی شروع کرد و چند حمله و دفاع روی تور خوب توسط بازیکنان شهرداری، این تیم را پیش انداخت اما در نهایت نتیجه 22 بر 23 به سود شهرداری روی تابلو سالن نقش بست. ست سوم با نتیجه 25 بر 22 به سود شهرداری تمام شد.

ست چهارم با درگیری لفظی شدید بازیکنان 2 تیم که در رأس آن والریو ورمیلیو قرار داشت، شروع شد. شدت جر و بحث و عکس العمل پاسور ایتالیایی شهرداری به حدی بود که تمام بازیکنان و کادر فنی هر 2 تیم برای ختم این قائله وارد زمین شدند. ورمیلیو با گرفتن یک کارت زرد کمی آرام‌تر و محتاط‌تر شد اما شیطنت‌ها و شادی‌های خاص او همچنان در زمین دیده می‌شد. هواداران تیم شهرداری نیز با دیدن این  صحنه‌ها تحریک شدند تا کار به توهین و مداخله نیروی انتظامی کشید. بازیکنان شهرداری نیز در حالی که تا امتیازات آخر بازی از حریف پیش بودند در لحظات پایانی، پوئن‌های حساس را به حریف واگذار کردند و در ست چهارم نیز با نتیجه 25 بر 21 به سوی تیم تهرانی و در نهایت 3 بر یک به سود نوین کشاورز تمام شد. این نخستین شکست تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر بود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید...
بیشتر بخوانید...
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon