جرارد به لس‌آنجلس گلکسی پیوست

جرارد به لس‌آنجلس گلکسی پیوست

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال لیورپول در فصل آینده برای تیم پیشین دیوید بکام توپ خواهد زد و به هم‌تیمی ایرلندی پیشین خود ملحق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرمربی تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی شایعاتی را که درباره پیوستن استیون جرارد به این تیم آمریکایی وجود داشت، تأیید و اعلام کرد که هافبک 34 ساله لیورپول از فصل آینده برای تیم او توپ خواهد زد.

بروس آره‌‌نا با اعلام اینکه مذاکرات روز گذشته (سه‌شنبه) نمایندگان لس‌آنجلس گلکسی و جرارد در لندن به نتیجه رسیده است، خبر توافق باشگاهش با کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس را تأیید کرد، توافقی که گفته می‌شود ظرف امروز یا فردا با امضای قرارداد میان طرفین جنبه رسمی پیدا خواهد کرد.

آره‌نا در گفت‌وگو با نشریه لس‌آنجلس تایمز گفت: استیون جرارد در ماه جولای به ما ملحق می‌شود. او بازیکن با کیفیتی است.

در همین حال کرین کلین، رئیس باشگاه لس‌آنجلس گلکسی هم اظهار داشت: استیون جرارد با کارهایی که در زمین بازی می‌تواند برای ما انجام دهد و شخصیتی که در داخل و خارج از زمین دارد، خریدی کاملاً بی‌عیب و نقص است.

جرارد که برای لیورپول در تمامی رقابت‌ها بالغ بر 600 بازی انجام داده است، در پایان فصل جاری به دوران 17 ساله حضور خود در جمع قرمزپوشان مرسی‌ساید پایان می‌دهد و به تیمی ملحق می‌شود که پیش از آن هموطن‌اش دیوید بکام در آن توپ می‌زد. جرارد در گلکسی به هم‌تیمی ایرلندی پیشین خود رابی کین که در فصل 9-2008 برای لیورپول توپ می‌زد، ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon