بزرگترین دغدغه بنگاه های کسب و کار تأمین مالی است

بزرگترین دغدغه بنگاه های کسب و کار تأمین مالی است

خبرگزاری تسنیم:نورالله زاده بزرگترین دغدغه بنگاه های کسب و کار را تأمین مالی آنها دانست و گفت: در صورتیکه منابع مالی بنگاه های شاغل در کسب و کارهای خرد باشد سهم مهمی از تولید،ارزش افزوده و اشتغال در کشور برعهده دارد.

به گزارش تسنیم، نشست هم اندیشی کارآفرینان با حضور نورالله زاده، سرپرست صندوق مهرامام رضا(ع)، معاونین و مدیران ستادی و جمعی از کارآفرینان برتر برگزار شد، در ابتدا هر یک از کارآفرینان برتر کشوری به ارائه طرح ها، رموز موفقیت و مشکلات و معضلات پیش روی کسب و کار خود پرداختند.

در ادامه سرپرست صندوق مهرامام رضا(ع) ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین نشست هایی هدف از برگزاری این هم اندیشی را تبادل فکری فعالین حوزه های مختلف کسب و کار عنوان کرد و اظهار داشت: این تبادل فکری منجر به توسعه کمی و کیفی کسب و کارها خواهد شد و در همین راستا صندوق مهرامام رضا(ع) اقدام به راه اندازی شبکه اجتماعی باشگاه کارآفرینان نموده است که در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص راه اندازی این شبکه اجتماعی گفت: از طریق این سامانه فعالین عرصه های مختلف می توانند محصولات، ایده ها، نکات آموزشی و تجربیات خود را با دیگر افراد در سراسر کشور به اشتراک بگذارند.

سرپرست صندوق مهرامام رضا(ع) ارائه مشاوره شغلی، آموزش و همکاری در حوزه بازار و مطالعات را در کنار تأمین مالی از دیگر اهداف صندوق مطرح نمود و عنوان کرد: ما تلاش می کنیم تا بتوانیم با ارائه آموزش های لازم و اتصال زنجیره های تولید، بازار فروش محصولات تولیدکنندگان را در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی فراهم آوریم.

نورالله زاده بزرگترین دغدغه بنگاه های کسب و کار را تأمین مالی آنها دانست و افزود: بازار ایران یکی از بزرگترین بازارهای مصرف در جهان به شمار می آید و در صورتیکه منابع مالی بنگاه های شاغل در کسب و کارهای خرد به راحتی در اختیار آنان قرارگیرند می توانند سهم مهمی از تولید، ارزش افزوده و اشتغال را در کشور برعهده گیرند.

وی در پایان درخصوص مخاطبین تسهیلات صندوق اظهار داشت: مشاغل مورد حمایت صندوق عموما کسب و کارهایی هستند که بانک پذیر نیستند و به دلیل نداشتن سرمایه و یا ضمانت‏های کافی فاقد شرایط دریافت تسهیلات از بانکها هستند و با داشتن مهارت و استعداد لازم، نیازمند حمایت مالی می باشند و قصد ایجاد شغل و تولید کالا و خدمات و یا گسترش کسب و کار خرد کوچک خود را دارند.

 انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه