ستاد طلاب و روحانیون تهران حامی جلیلی اعلام موجودیت کرد

ستاد طلاب و روحانیون تهران حامی جلیلی اعلام موجودیت کرد

خبرگزاری تسنیم: ستاد طلاب و روحانیون تهران سعید جلیلی با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

به حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه تهران با انتشار بیانیه‌ای با عنوان "ستاد طلاب و روحانیون در تهران" به منظور حمایت از سعید جلیلی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام موجودیت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

«نامزد انتخابات اولاً باید به خدا و به این انقلاب و به قانون اساسى و به این مردم ایمان و اعتقاد داشته باشد؛ ثانیاً داراى روحیه‌ مقاوم باشد… کسانى که در رأس قوه اجرایى قرار می‌گیرند، باید کسانى باشند که در مقابل فشارهاى دشمنان مقاوم باشند؛ زود نترسند، زود از میدان خارج نشوند… ثالثاً انسان‌هاى با تدبیرى باشند، با حکمت باشند…
رابعاً باید تهذیب اخلاقى داشته باشد؛ نپرداختن به حواشى. اینها چیزهاى لازمى است». (07/02/1392) امام خامنه‌ای

همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید داشته‌اند انتخابات پیش رو مظهر حماسه سیاسی مردم حماسه‌ساز ایران است. انتخاباتی که با توجه به شرایط داخلی و منطقه‌ای اهمیت دو چندانی یافته است. پس از مشارکت حداکثری مردم -که به فضل الهی تحقق خواهد یافت- انتخاب فرد اصلح برای جایگاه با اهمیت ریاست اجرایی کشور، مهمترین مساله انتخابات است.

جدای از مسایل حساس بین‌المللی و مشکلات اقتصادی داخلی، یکی از نقاط ضعفی که مقام معظم رهبری بارها بر روی آن تاکید داشته‌اند ناسامانی‌های اخلاقی در فضای سیاسی کشور است.

از این جهت به نظر می‌رسد دکتر سعید جلیلی علاوه بر دارا بودن خصوصیات بارزی مانند ولایی بودن، ارزشی بودن، مقاوم بودن، مدبر و عالم بودن، ساده‌زیستی و غیره، از دو ویژگی قانونمند و اخلاق‌مدار بودن برخوردار است که نه در شعار بلکه در عمل ملتزم و معتقد به آن است. تملذ ایشان نزد اساتید برجسته حوزه سبب شده هم در علم و هم در تهذیب توفیقات قابل توجهی را کسب نماید.

با توجه به این ویژگی‌ها جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه تهران حمایت خود را از دکتر سعید جلیلی اعلام می‌نمایند.

طلاب و روحانیونی که علاقه‌مند به همکاری و ارائه پیشنهاد و هر گونه فعالیت حمایتی از سعید جلیلی هستند می‌توانند با شماره تلفن 09123173059 و یا رایانامه tollabtehran@chmail.ir تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon