شرکت پدیده شاندیز در بجنورد حق فروش سهام ندارد

شرکت پدیده شاندیز در بجنورد حق فروش سهام ندارد

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: دفتر فروش سهام شرکت پدیده در بجنورد هیچ مجوزی از دستگاه‌های متولی در استان برای فروش سهام ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، مسلم محمدیاران صبح امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه بیش از دو هزار و 500 نفر در استان اقدام به خرید سهام این شرکت کرده‌اند اظهار داشت: به دستور دادستانی در حال حاضر حق فروش سهام از نمایندگی این شرکت در استان سلب شده اما این دفتر موظف به بازخرید سهام افراد متقاضی شده است.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات این شرکت در استان جمع‌آوری‌شده است تصریح کرد: به سبب پاسخگویی این دفتر به خریداران سهام از پلمپ آن خودداری شد اما در این باره هیچ ابایی وجود ندارد و از فعالیت دفتر فروش سهام این شرکت درصورتی‌که برخلاف ضوابط عمل کند جلوگیری به عمل می‌آید.

یاران با بیان اینکه مجوزهایی که به گستره تمام کشور برای این‌چنین شرکت‌ها صادر می‌شود می‌تواند زمینه‌ساز بزرگ‌ترین آسیب‌ها باشد گفت: در باره آغاز به فعالیت‌های دفاتر این شرکت متأسفانه نظارت‌های کافی در زمان مناسب انجام نشد و اقدامات زمانی شروع شد که عده زیادی به خرید سهام مبادرت کرده بودند و تبلیغات این شرکت نیز در رسانه‌های مختلف انجام می‌شد.

وی با اشاره به شعبه‌های غیرمجاز بعضی مؤسسات مالی در استان گفت: برخی مؤسسات مالی در شهرستان‌هایی از قبیل بجنورد و شیروان شعبه‌های غیرمجاز دارند که در صورت ادغام نشدن با سایر شعبات پلمپ می‌شوند.

دادستان بجنورد درباره کاهش طلاق‌های ثبت‌شده در ثبت‌احوال استان نیز اظهار داشت: طلاق در خراسان شمالی حدود 3 درصد کاهش‌یافته است که اقدامات دادگستری در آن بسیار مؤثر بوده است.

وی با بیان اینکه مراکز مشاوره در کلانتری‌ها برای کاهش آمار طلاق فعالیت می‌کند افزود: بیشترین پرونده‌هایی که به دست این مراکز مشاوره در کلانتری‌ها می‌رسد مربوط به اختلافات کیفری خانوادگی است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon