کلنگ احداث مدارس خیرساز در خوی به زمین زده شد

کلنگ احداث مدارس خیرساز در خوی به زمین زده شد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش کلنگ احداث چهارباب مدرسه خیرساز جدید در خوی به زمین زده شد.

موید حسینی صدر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: خوی با داشتن مدارس فرسوده زیاد برای بهسازی آنها نیاز مبرم به تعامل و همکاری خیرین با بخش دولتی دارد.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی افزود: خیرین شهرستان خوی در سالهای اخیر مدارس زیادی بویژه در مناطق محروم احداث کرده‌اند ما هنوز کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان به اتمام نرسیده است.

وی تاکید کرد: برای رفع نیازهای آموزشی شهرستان خوی باید همکاری های خیرین و دولت ادامه و افزایش یابد.

حسینی صدر با اشاره به کلنگ زنی چهار باب مدرسه گفت: همه این مدارس که امروز کلنگ احداث آنها بر زمین زده شد، با مشارکت خیرین مدرسه ساز و وزارت آموزش و پرورش احداث می‌شوند و پیش بینی می‌شود که تا پایان سال 94 به بهره برداری برسند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: مدرسه 6 کلاسه در منطقه الند از بخش صفائیه، دبستان کودکان استثنایی 12 کلاسه با مشارکت خیرین و نوسازی مدارس استان در منطقه ربط، مدرسه 12 کلاسه حسینی صدر در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع در شهر خوی- مجتمع آموزشی و فرهنگی در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع و 15 کلاسه با مشارکت خیرین و وزارت آموزش و پرورش از جمله مدارسی است که کلنگ احداثشان بر زمین زده شده است.

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز خویی مقام اول استانی را به لحاظ احداث و کمک مالی برای احداث مدارس را در سال گذشته کسب کرده اند و امسال نیز پیش بینی می‌شود خیرین مدرسه ساز خویی به مقام ممتاز کشوری دست یابند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon