ائتلاف غربی تاکنون حتی به یک مرکز فرماندهی داعش حمله نکرده است

ائتلاف غربی تاکنون حتی به یک مرکز فرماندهی داعش حمله نکرده است

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ائتلاف غربی تاکنون حتی به یک مرکز فرماندهی داعش حمله نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار اسماعیل قاآنی شامگاه پنج شنبه در یادواره شهید علی‌اصغر حسینی محراب در مسجد رضوی طلاب مشهد مقدس اظهار داشت: منطقه طلاب مشهد از دیرباز به عنوان محله‌ای شهیدپرور شناخته شده است و بسیار خرسند هستم از اینکه توفیق یافتم در جوار بارگاه منور رضوی و در جمع مردم شهیدپرور این منطقه حاضر شوم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بیان کرد: محور صحبت از شهید است که نقش آفرینی زیادی در دوران دفاع مقدس داشت و به عنوان یکی از همرزمان شهید کاوه نیز شناخته می‌شود و آن شهید بزرگوار، شهید محراب است و بسیار خرسند هستم که امروز در جای جای میهن اسلامی یادواره شهدا برگزار می‌شود زیرا برگزاری این قبیل یادواره‌ها یاد و نام شهدا را در جامعه زنده می‌کند.

سردار قاآنی تاکید کرد: بیان این رشادت‌ها در دوران هشت ساله دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برای نسل جوان بسیار آموزنده است و آنها می‌توانند مصداق شعار ما می‌توانیم را از این دوران بازیابی کنند.

وی افزود: اعتماد به نفس و توکل به خداوند متعال رمز موفقیت‌ها و پیروزی جوانان این مرز و بوم در دوران هشت ساله دفاع مقدس بود زیرا امکانات ما و امکانات جنگی رژیم بعثی نابرابر بود اما جوانان این مرز و بوم با اقتدار و صلابت از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه عزت مداری مسیری بود که شهدای انقلاب اسلامی ترسیم کردند تاکید کرد: مکتب انسان سازی از دل همین مبارزات بیرون آمد و در واقع انسان سازی بزرگترین و از مهمترین افتخارات شهدای جنگ تحمیلی بوده است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به نبرد رزمندگان و جوانان فلسطینی برابر رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: این رزمندگان از زمانی که درس عزتمداری را از شهدای ایرانی آموختند قدرت و اقتدار بیشتری در برابر خواسته‌های نامشروع رژیم صهیونیستی پیدا کرده‌اند.

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: با تکیه بر همین مسیر رزمندگان فلسطینی خواسته‌های نامشروع قدرتها را برنمی‌تابند و شاهد هستیم که اسرائیلی که در جنگ شش روزه کشورهای عربی را شکست داده بود امروز در وضعیت نامطلوبی گرفتار شده است.

وی با اشاره به رویکرد آمریکا نسبت به داعش افزود: امروز آنها مدعی هستند که علیه داعش می‌جنگند و حتی ائتلافی را نیز با حضور 60 کشور علیه داعش تشکیل داده‌اند اما این ائتلاف حتی به یک مرکز فرماندهی داعش نیز حمله نکرده است.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه رویکرد جمهوری اسلامی ایران از ابتدا مقابله با داعش بوده خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها نه توان مقابله با داعش را دارند و نه تمایلی به انجام این کار دارند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه عنوان کرد: فرانسه خود را به عنوان مهد آزادی معرفی می‌کند در حالی که پس از اتفاق اخیر شاهد بودیم که جنایتکاران را دور هم جمع کردند و علیه تروریسم راهپیمایی به راه انداختند در حالی که هنوز در اصل این حادثه تردید وجود دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon