مشکل پروژه سد چراغ ویس سقز مدیریتی است

مشکل پروژه سد چراغ ویس سقز مدیریتی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل تأخیر در اتمام پروژه سد چراغ‌ویس سقز اعتباری نبوده بلکه مشکل مدیریتی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، محسن بیگلری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سقز با اشاره به ضرورت هماهنگی برای به اتمام رساندن طرح‌ها و پروژه‌های سقز اظهار داشت: همکاری و همراهی مدیران با یکدیگر یکی از راه‌های تسریع در انجام امور شهروندان است.

وی با اشاره به مشکلات پروژه سد چراغ ویس سقز گفت: سد چراغ ویس با 100 میلیارد ریال اعتبار از سال‌ها پیش آغاز شد اما متاسفانه این سد هنوز به پایان نرسیده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتبارات سد چراغ ویس امروز به بالای 500 میلیارد ریال رسیده است و این نشان از اهتمام جدی برای اتمام این سد حیاتی برای شهرستان سقز است.

وی گفت: وضعیت آب با این بارش‌های کم در این موقع از سال نگرانی‌هایی را برای تامین آب شرب سقز در سال آینده ایجاد کرده و بر این اساس باید سد چراغ ویس هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

بیگلری با تقدیر از اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان سقز، افزود: این اداره امسال مشکل اساسی آب 6 روستای شهرستان را با کمک اعتبارات ماده 180 که در اختیار نمایندگان است برطرف کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بهبود وضعیت معیشتی مردم در سقز گفت: بازارچه مرزی سقز به زودی کلنگ زنی شده و احداث آن بلافاصله آغاز خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندکان استان کردستان با اشاره به اینکه، شهرستان‌های بانه و مریوان هر کدام داری 2 بازارچه مرزی برای کمک به اشتغالزایی منطقه هستند، احداث بازارچه مرزی سقز را در جهت اشتغالزایی و ایجاد کار برای نیروی کار شهرستان را بسیار ضروری دانست.

وی گفت: مسکن مهر هم یکی از پروژه‌های مهم دولت گذشته برای خانه‌دار کردن اقشار بی مسکن بوده و این پروژه در شهرستان سقز با هر قیمتی که شده باید به اتمام برسد.

بیگلری با بیان اینکه مسئولان باید حامی فرماندار باشند تا هرچه سریع‌تر طرح‌ها و پروژه‌ها به اتمام برسد، بر وفاق و همدلی بین مسئولان برای به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon