اداره ثبت اسناد در ۵ شهرستان خراسان رضوی مستقر می‌شود

اداره ثبت اسناد در 5 شهرستان خراسان رضوی مستقر می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: اداره ثبت اسناد و املاک در ۵ شهرستان خراسان رضوی مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، غلامرضا رحمتی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه نخستین گردهمایی آموزشی گزینش‌گران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: 16 هزار نفر در بحث استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت‌نام کردند که  2400 نفر از آنها در مصاحبه تخصصی حاضر بودند و از میان آنها 1150 نفر نهایی انتخاب شدند.

وی افزود: این نفرات شامل 350 نفر فرزندان معظم شهدا و 880 نفر هم عموم مردم هستند، این پذیرفته‌شدگان در ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان‌ها و ادارات نواحی شهرستانها جذب و مشغول به کار می‌شوند.

رحمتی زاده بیان کرد: از این تعداد 52 نفر در خراسان رضوی پذیرش شدند که 12 نفر از آنها فرزندان معظم شهدا بودند و از مجموع 1150 نفر پذیرفته شده 5 درصد از خراسان رضوی هستند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در استان، 5 شهرستان باخرز، زاوه، رشتخوار، فیروزه و خلیل‌آباد فاقد اداره ثبت اسناد و املاک هستند که تأسیس دفاتر آنها در شرف اقدام است و در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

رحمتی‌زاده تصریح کرد: به دنبال ارتقای نواحی مشهد هستیم و در نظر داریم تا نواحی این شهر را از 2 ناحیه به 8 ناحیه افزایش دهیم و جمعاً 3400 ناحیه ثبتی در کل کشور داریم.

وی تأکید کرد: در 9 ماهه اخیر در خراسان رضوی 48 هزار و 867 مورد ازدواج به ثبت رسیده که کاهشی 7.10 درصدی داشته و 13 هزار و 61 مورد هم طلاق به ثبت رسیده که افزایشی 6.50 درصدی داشته است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon