طرح ملی آمارگیری دستاوردهای قرآنی در استان بوشهر اجرا شد

طرح ملی آمارگیری دستاوردهای قرآنی در استان بوشهر اجرا شد

خبرگزاری تسنیم: طرح ملی آمارگیری دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در کشور در سه روستای قرآنی استان بوشهر به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، باهدف شناسایی فعالیت‌های قرآنی در استان بوشهر طرح ملی آمارگیری دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در کشور ظهر امروز در سه روستای قرآنی استان بوشهر به اجرا درآمد.

مجری طرح ملی آمارگیری قرآنی در بوشهر در آغاز اجرای این طرح اظهار داشت: در قالب این طرح اطلاعات قرآنی  60 درصد از جمعیت روستاهای چارک، نظرآقا و دویره جمع آوری شده است.

سید مجید موسوی گفت: این طرح به صورت آزمایشی به مدت یک هفته در این روستاها اجرا شد و سپس در یک شهر یک شهرستان و تا پایان اسفند در کل استان به اجرا در می‌آید

وی بیان کرد: جمع آوری سطح سواد قرآنی شناسایی قرآن آموزان مدرسان و هنرمندان قرآنی مؤسسات و میزان کیفیت خدمات آنها و از همه مهمتر مشخص شدن برنامه‌های قرآنی برای تصمیم گیری‌های آینده از اهداف مهم این طرح آزمایشی است.

مجری طرح ملی آمارگیری قرآنی در بوشهر تصریح کرد: برای کسانی که فعالیت قرآنی دارند کارت شناسایی و کد رهگیری صادر می‌شود.

وی بیان کرد: بعد از پایان طرح ، نواقص آن برطرف و در سراسر کشور هم اجرا می شود.

در دیدار مجریان طرح سه روستای قرآنی چارک، نظرآقا و دویره کارت نخبه قرآنی به آیت الهی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و سه کارت سواد قرآنی هم به سه حافظ و قاری قرآن اهداء شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon