۱۲۲۶ واحد مسکن در ملایر افتتاح می‌شود

1226 واحد مسکن در ملایر افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره راه‌ و‌ شهرسازی ملایر از افتتاح ۷ پروژه در حوزه مسکن و راه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، آرش آزادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از این 7 پروژه، 3 پروژه در حوزه مسکن قرار دارند اظهار داشت: این سه پروژه شامل 1226 واحد است.

وی افزود: این تعداد شامل 50 واحد در قالب تعاونی مسکن مشاغل آزاد مهر 15، 150 واحد تک‌سازان الوند و 1026 واحد از پروژه‌های خود مالکان است.

آزادی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها، 674 میلیون و 300 هزار ریال به صورت تسهیلات و آورده اعضا هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 4 پروژه نیز در حوزه راه در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 47 میلیون و741 هزار ریال افتتاح می‌شوند.

آزادی افزود: این 4 پروژه شامل روکش آسفالت محور ملایر - توره به طول 8/5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 8 میلیون و200 هزار ریال، روکش آسفالت محور همدان - ملایر- توره به طول 12 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 25000 میلیون ریال، روکش آسفالت محور علی‌آباد دمق به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر 7 میلیون و41 هزار ریال و به‌سازی و آسفالت راه روستایی علیجوق شامل اجرای بیس و آسفالت به طول 2/5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 7 میلیون و500 هزار ریال است.

وی تاکید کرد: محل تامین اعتبارات، از محل اعتبارات ملی و استانی است.

 انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon