دولت بهانه‌ای برای افزایش ۱۲ میلیون تومانی آورده متقاضیان مسکن مهر پردیس ندارد

دولت بهانه‌ای برای افزایش 12 میلیون تومانی آورده متقاضیان مسکن مهر پردیس ندارد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص فروش زمین در شهرهای جدید گفت:‌ به این ترتیب دولت دیگر بهانه‌ای برای افزایش ۱۲ میلیون تومانی مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس ندارد.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که دست وزارت راه و شهرسازی برای تهاتر جهت تامین منابع مالی مورد نیاز برای خدمات زیربنایی باز است، اظهار کرد: طبق قانون می‌توانستند این کار را انجام دهند و می‌گفتند در این‌باره مصوبه‌ای نداریم که مجلس این مصوبه را به آنها داده است.

وی با بیان این‌که دولت یازدهم به مصوبه دولت قبل -برداشت از حساب متقاضیان مسکن مهر برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی- استناد می‌کردند، تصریح کرد: در مناظره‌ با نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی وی بر این مصوبه تاکید می‌کرد که بنده نیز گفتم چگونه دولت یازدهم بخش زیادی از مصوبه‌های دولت قبل را لغو کرد،‌چراکه این مصوبه  را منتفی نکردید.

وی با بیان این‌که مجلس صراحتا مصوبه به دولت یازدهم (وزارت راه و شهرسازی) داد، بیان کرد: با توجه به این مسئله آنها دیگر بهانه‌ای ندارند و می‌توانند با فروش زمین‌ آورده مردم را صفر کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که به‌دنبال برگزاری جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی هستیم، افزود:‌شاید نظر آقای آخوندی این است که این برنامه انجام شود، زیرمجموعه‌های وزار راه و شهرسازی نیز در جلسه با نمایندگان مجلس این مسئله را عنوان می‌کردند ولی الان می‌گویند ما اطلاعی نداریم.

 خسروی با تاکید بر این‌که الان با مصوبه مجلس، -دولت- دیگر  بهانه‌ای ندارند، گفت: در شهر پردیس با پول مردم تونل و تصفیه‌خانه ساخته‌اند و این موضوع را هم قبول دارند، می‌گوییم دست شما درد نکند. الان باید زمین تجاری در پردیس را بفروشند و آورده مردم را صفر کنند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه