دیدگاه های مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در مازندران

دیدگاه های مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در مازندران

خبرگزاری تسنیم: مسئول ستاد سعید جلیلی در مازندران معتقد است: یکی از راه‌های برجسته کردن اقتصاد مقاومتی، ایستادگی و پافشاری بر سر اصول است و در سیاست خارجی حد وسط وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازساری، علی سلیلی ظهر جمعه در همایش ستاد حیات طیبه مازندران در مسجد ابوالفضل (ع) بابل اظهار داشت: رای به جلیلی رای به گفتمان انقلاب است و وقتی در گفتمان احساس می‌کنیم مجاهدی وجود دارد که خواستار دریافت مطالبات ماست مخالفان گفتمان را رو سیاه می‌کنیم.

وی افزود: رای گفتمان مقاومت است و مقاومت رمز پیروزی است، رای گفتمان انقلاب رای کمال، نترسیدن و شهادت‌طلبی است و دراین گفتمان زمانی که احساس کنیم ولی امر مسلمین در خطر است محسن‌ها باید سقط شوند.

این مسئول بیان داشت: گفتمان انقلاب گفتمان فاطمه زهرا(س)است که در بین در و دیوار قرار گرفت، گفتمان انقلاب هم‌افزایی و تجمیع اراده‌ها است و فاصله گرفتن از گفتمان نشانه این است که علی در خانه گرفتار شود.

وی به حضور روحانیت در گفتمان دینی اشاره کرد و گفت: حضور روحانیت نشان‌ دهنده پیوند گفتمان انقلاب با دین است و در حقیقت همه هویت ما به دین است.

سلیلی تصریح کرد: عده‌ای به خود اجازه نمی‌دهند در سیاست خارجی با دشمن برخورد کنند که ثمره این حرکت ذلت است و در گفتمان انقلاب ذلت جایی ندارد.

وی  برنامه‌ محوری را بزرگ‌ترین شبهه‌ای دانست که در برنامه‌های جلیلی به آن انتقاد می‌کنند اما باید افزود: یکی از راه‌های برجسته کردن اقتصاد مقاومتی، ایستادگی و پافشاری بر سر اصول است و در سیاست خارجی حد وسط وجود ندارد.

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران با اشاره به تحریم‌های اقتصادی گفت: برخی‌ها طرفدار نرخ درهم و دینار هستند، درهم و دینار پدرشان را درآورده، نمی شود در امت حزب الله بگویند فلانی چون کاندیدا شد دلار پایین آمد، این چه حرفی است، بی‌تدبیری و سوء تدبیر در سیاست‌های اقتصادی عامل اصلی تحریم است.

سلیلی با بیان اینکه انتخابات ناموس انقلاب است، گفت: در محدوده ناموس انقلاب هرچه حرف بزنیم کم است و 24خرداد برای ما یک نشانه است و ضرورت دین و گفتمان دینی توجه به این مسئله است.

وی افزود: چیزی که در دوم خرداد پدر این انقلاب را درآورد همین توهم بود، هر کس فکر کند دین از سیاست جداست نه دین را می‌شناسد و نه سیاست و آن فرد مرتد است.

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران ادامه داد: از شورای نگهبان تشکر می‌کنم، خدا لعنت کند کسانی را که نسبت به آیت الله جنتی حسادت می‌کند، شورای نگهبان هم ضامن جمهوریت و هم انسانیت است و اگر کسی بگوید شورای نگهبان گزافه‌گو است مفسد است.

وی با بیان اینکه، سوم خرداد فتح الفتوح عنایات خداوند بود، افزود، بنا به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد و امروز نیز بدون تردید مدیریت امام زمان از آستین‌های امام خامنه‌ای هویدا است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در یای صندوق‌های رای حماسه عظیم سیاسی را رقم می‌زند به فتنه 88 اشاره کرد و افزود: در فتنه 88 مردم حزب الله بابل با هوشیاری وارد میدان شدند و  جلوی فتنه‌گران را گرفتند، امروز نیز افرادی که ردصلاحیت شدند وارد ستادهای مختلف می‌شوند که در این برهه زمانی ایستادگی مردم در برابر گروه متزلزل است، بنابراین افراد متزلزل باید مسیر خود را مشخص کنند.

انتهای پیام/م

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon