۴۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان کهگیلویه آماده تحویل است

400 واحد مسکن مهر در شهرستان کهگیلویه آماده تحویل است

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه گفت: بعد از رفع مشکل محوطه سازی ۴۰۰ واحد مسکن مهر دهدشت آماده تحویل به شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، علی اصغر تارم در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دهدشت، اظهار داشت: ماشین آلات این اداره به طور کامل فرسوده هستند و پس از استقلال ادارات شهرستان‌های لنده و چرام ماشین آلات نو به آنها تعلق گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه ابراز کرد: از یک درصد اعتبارات ورزشی تاکنون حتی یک ریال هم استفاده نکردیم.

وی خواستار استقلال مدیر پروژه مسکن مهر دهدشت از استان شد و گفت: خارج از قرارداد و بدون طرح از ما انتظار انجام کار عملیاتی دارند.

تارم با بیان اینکه مسکن مهر دهدشت دارای 912 واحد و 304 بلوک است،گفت: 150 واحد به مردم واگذار شده است و 400 واحد آماده واگذاری به دلیل مشکلات محوطه تاکنون به مردم تحویل داده نشده است.

وی با بیان اینکه بیشترین راه‌های روستایی کهگیلویه و بویراحمد مربوط به شهرستان کهگیلویه است، ابراز کرد: کمبود نیروی تأسیساتی در این شهرستان یک معضل است.

تارم با بیان اینکه بیشتر پیمانکاران از سطح سواد پایینی برخوردار هستند، بیان کرد: هیچ مدیریتی بر پروژه مسکن مهر دهدشت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مصالح پروژه‌های عمرانی شهرستان کهگیلویه کیفیت مطلوبی ندارند، عنوان کرد: کارشناس‌های فنی هیچ اختیاری در پروژه‌ها ندارند.

تارم با بیان اینکه با کمبود نیروی متخصص اجرایی در شهرستان روبه‌رو هستیم، بیان کرد: فشارهای سیاسی برای اتمام بعضی از پروژه‌ها در کار ما تداخل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon