دانشگاهیان همدان اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند

دانشگاهیان همدان اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند

خبرگزاری تسنیم: دانشگاهیان در اعتراض به اهانت نشریه "شارلی ابدو" به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص ) در حمایت از رسول مهربانی امروز در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، نشریه فرانسوی شارلی ابدو" چهارشنبه گذشته کاریکاتوری را با مضمون اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام(ص) چاپ کرد و دانشگاهیان با تجمع اعتراض‌آمیز خود این اقدام سخیف را محکوم کردند.

 دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در تجمع امروز در جوار مزار شهدای گمنام این دانشگاه یک صدا ندای "لبیک یا رسول الله" در فضای آموزشی خود طنین‌انداز کرد و حمایت خود را از نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) اعلام داشتند.

اساتید و دانشجویان شرکت‌کنندگان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی هم نوا با یکدیگر شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر فرانسه"، "مرگ بر اسرائیل" سر دادند و با وحدت و همدلی خود اعلام کردند که همواره از ارزش‌های اسلام و انقلاب حمایت می‌کنند.

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این تجمع اظهار داشت: کسانی که در مسیر توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) و مکتب اسلام و اسلام ناب محمدی قدم برداشتند زمینه حساسیت بیشتر مسلمانان را برای حمایت از رسول اکر(ص) فراهم می‌کنند.

حجت‌الاسلام هادی شفیعی‌ناطق افزود: اهانت به پیامبر (ص) برای چندمین بار اتفاق افتاده است و لازم است بدانید که کسانی که قرآن کریم و پیامبر اسلام را تحقیر می‌کنند خداوند آنها را گرفتار عذاب الهی می‌کند.

وی تصریح کرد: با انتشار این کاریکاتورها و ایجاد حساسیت نسبت به مکتب اسلام سبب می‌شود که افراد ناآگاه به تحقیق و پژوهش درباره اسلام و ویژگی‌های شخصیتی پیامبر اکرم(ص) بپردازند و زمینه گرایش آنها به اسلام فراهم شود.

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: ائمه اطهار(ع) دین اسلام را به خوبی در جامعه نهادینه کردند و امروز جاذبه اسلام سبب عالم‌گیر شدن دین الهی شده است و این چراغ پرنور دین اسلام هیچگاه خاموش نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، در این تجمع تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بیانیه‌ای را در راستای محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) قرائت و توزیع کردند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon