تولید قالی در قزوین برند‌سازی شود


تولید قالی در قزوین برند‌سازی شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فنی و‌حرفه‌ای قزوین گفت: برای کسب بازارهای جهانی، باید تولیدات قالی در قزوین برند سازی شود و این کار باید توسط یک شرکت معتبر و توانمند انجام شود و به صورت فردی امکان‌پذیر نیست.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: برای اینکه در زمینه صادرات بتوانیم موفق عمل کنیم باید، تولید را از کف بازار شروع کنیم، به نحوی که باید از بازاریابی شروع کرده و بتوانیم بازارهای جهانی را جذب کرده و به دست آوریم.

وی افزود: اگر بازاریابی مناسبی در زمینه فروش قالی‌ در بازارهای جهانی داشته باشیم، ظرفیت تولید قالی در قزوین بسیار بالا است و در این زمینه نیروهای متخصص زیادی تربیت شده و می‌توانند قالی را با کیفیت عالی تولید کرده و به بازارهای جهانی عرضه کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین با اشاره به ضرورت برند سازی و کیفی سازی تولیدات تصریح کرد: کار برند سازی باید توسط یک شرکت معتبر و توانمند انجام شود و به صورت فردی امکان‌پذیر نیست، کسی که کار صادرات را انجام می‌دهد، مواد اولیه را هم تأمین می‌کند، در واقع نقطه شروع و پایان زنجیره ارزش به دست آنها انجام می‌شود.

حسینی بیان کرد: اگر سیستم پشتیبانی تولیدات در کشور راه بیافتد موفقیت حاصل می‌شود و در این زمینه ضرورت دارد شرکت‌های خصوصی ورود پیدا کرده و زمینه را برای فعالیت متخصصان فراهم کنند.

وی افزود: یک بخش خصوصی اعلام کرده که می تواند سالانه 100 خانم را شاغل کند که در صدد بررسی شرایط هستیم تا بتوانیم تفاهمنامه مورد نیاز را امضاء کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon