اجرای باند دوم جاده اردستان - اصفهان پیشرفت ۵۳ درصدی داشته است

اجرای باند دوم جاده اردستان - اصفهان پیشرفت 53 درصدی داشته است

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: اجرای باند دوم محور اردستان – اصفهان با طول ۷۲ کیلومتر در دست انجام بوده و تا کنون شاهد پیشرفت ۵۳ درصدی این پروژه بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، رضا آقاجانی پیش‌از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌های اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی اردستان با بیش از 2 هزار کیلومتر راه همسنگ سومین اداره استان اصفهان به شمار می‌رود که 300 کیلومتر از این راه‌ها شریانی است.

وی افزود: این اداره در فصل زمستان با 4 راهدارخانه فصلی به نام‌های راهدارخانه مرکزی، ظفرقند، فران و بقم با 30 دستگاه ماشین آلات، 27 نفر پرسنل اقدام به برفروبی 300 کیلومتر از را‌ه‌های شریانی شهرستان می‌کند.

رئیس اداره راه وشهرسازی اردستان با بیان اینکه با پیگیری نماینده مردم شهرستان در مجلس از محل اعتبارات روکش آسفالت در استان مبلغ  270 میلیارد ریال برای شهرستان اردستان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: این میزان اعتبار برای روکش آسفالت گرم و سرد در محورهای نائین- اردستان حدفاصل پمپ بنزین کمربندی تا پلیس راه، روکش آسفالت میدان ورودی شمال اردستان و راه انحرافی، روکش آسفالت بخشی از محور اصفهان حدفاصل دو راهی عباس آباد تا گردنه بغم و روکش آسفالت سرد محورهای روستایی از جمله مزدآباد، موغار، شجاع آباد، حیدرآباد، خوش‌آباد و دیگر مناطق هزینه شده است.

وی بیان کرد: اجرای باند دوم محور اردستان – اصفهان با طول 72 کیلومتر در دست انجام بوده که تا کنون 40 کیلومتر از مسیر مورد بهره‌برداری واقع شده است.

آقاجانی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه بالغ بر 570 میلیارد ریال اعتبار نیاز بوده که تا کنون 270 میلیارد ریال برای آن هزینه شده که شاهد پیشرفت 53 درصدی این پروژه بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: با کمک نماینده مردم شهرستان مبلغ 10 میلیارد ریال برای ادامه روند احداث باند دوم محور اردستان به اصفهان اختصاص داده شده است.

رئیس اداره راه وشهرسازی اردستان با بیان اینکه با پیگیری نماینده مردم شهرستان عملیات  احداث باند دوم محور زواره –اردستان با طول 9 کیلومتر در حال اجرا بوده، تصریح کرد: تکمیل این طرح 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تاکنون 20 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی افزود:پروژه جاده تلک‌آباد - اردستان نیز به طول 10 کیلومتر آغاز شده که نیاز به 5 میلیارد ریال اعتبار دارد و تا کنون یک میلیارد 200 میلیون ریال برای آن هزینه شده و شاهد پیشرفت 40 درصدی این پروژه هستیم.

آقاجانی گفت: این اداره در نظر دارد با اعتبار 8 میلیارد و500 میلیون ریال که از وزارت راه وشهرسازی دریافت شده، روشنایی چند نقطه از محور شریانی را در محدوده‌های موغار، ورودی شمال پل زیر گذر زواره و ورودی جنوب و پل بقم را تأمین کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon