کمیته سالم‌سازی سواحل در استان بوشهر فعال شود


کمیته سالم‌سازی سواحل در استان بوشهر فعال شود

خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: باتوجه به ظرفیت مهم این استان در حوزه ساحل و با توجه به نقش سواحل در حوزه‌های مختلف کمیته سالم‌سازی سواحل در استان بوشهر فعال شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فتح‌الله حقیقی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی بوشهر با بیان اینکه سواحل نقش مهم و تأثیرگذاری در بخش‌های مختلف دارد، اظهار داشت: ساحل نقش مهمی در حوزه‌های گردشگری تفریحی رفاهی و اقتصادی دارد و باید از آن به‌خوبی نگهداری کرد. 

وی با تأکید بر اینکه کارهای م‍ؤثری باید در این حوزه انجام شود، بیان کرد: ساحل در هر منطقه‌ای به‌عنوان یک ثروت مهم و عمومی تلقی می‌شود که در حفظ و نگهداری آن در ابعاد گوناگون باید تلاش شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تصریح کرد: ساحل در هر استان و منطقه یک فرصت است که باید ازاین فرصت به نحو مطلوب بهره‌برداری کرد.

حقیقی بر فعال‌سازی کمیته سالم‌سازی سواحل تأکید کرد و گفت: برای این مهم باید از تجارب دیگر استان‌های ساحلی استفاده کرد تا بتوان به اهداف از پیش تعریف شده دست یافت.

وی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را یک ضرورت دانست و گفت: طبق فرهنگ دینی ما صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی  یک رسالت بسیار مهم است و همه مسئولان باید در این حوزه نقش خود را ایفا کنند.

وی تأکید کرد: حفظ فرهنگ عفاف و حجاب جز فرهنگ ناگسستنی مسلمانان است که این مهم در جامعه باید نهادینه شود.

انتهای پیام/ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon