حلالی: اگر پرسپولیس ۱۰ بازیکن مانند پیام صادقیان داشت، راحت او را کنار می‌گذاشتند

حلالی: اگر پرسپولیس 10 بازیکن مانند پیام صادقیان داشت، راحت او را کنار می‌گذاشتند

خبرگزاری تسنیم: هافیک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که نبود بازیکن بزرگ باعث شده بازیکن حاشیه‌سازی مانند پیام صادقیان همچنان در این تیم بماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل حلالی در حاشیه بازی دوستانه پرسپولیس و شهرداری تبریز درباره شرایط حال حاضر پرسپولیس گفت: به نظر من یارگیری پرسپولیس در نیم فصل اصلا خوب نبوده است.  بارها گفته بودم که پرسپولیس به یک مدافع مطمئن، به یک هافبک وسط و یک مهاجم نیاز دارد ضمن اینکه بعد از رفتن نیلسون باید یک دروازه‌بان خوب می‌آمد که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: پرسپولیس در نیم فصل بازیکنان جوان و جویای نامی را جذب کرده ضمن اینکه یک بازیکن خارجی هم به این تیم آمده که باید کیفیت آنها را ببینیم. واقعا نمی‌شود از الان گفت که پرسپولیس در ادامه مسابقات نتیجه می‌گیرد یا نه اما فکر می‌کنم در تعطیلی نیم‌فصل کمی از مشکلات بدنی تیم حل شده باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره درگیری امروز پیام صادقیان و مهرداد کفشگری عنوان کرد: ایراد از پرسپولیس نیست بلکه ایراد از جایی است که او در آنجا فوتبالش شکل گرفته است. در ضمن نبود بازیکنان خوب و ممتاز باعث می‌شود این اتفاقات رخ بدهد. مسلما اگر پرسپولیس 10 بازیکن مانند صادقیان داشت الان به راحتی او را کنار می‌گذاشتند اما به خاطر کمبود بازیکن خوب باید مدارا کنند که این مدارا به ضرر بازیکن و باشگاه است.

حلالی تصریح کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هر بازیکنی که بخواهد در آن کار غیرحرفه‌ای انجام دهد باید با او برخورد شود.

وی درباره اینکه چرا حاشیه‌های صادقیان همچنان ادامه دارد گفت: مشکل اینجاست که ما ساختار نداریم. الان مدیر باشگاه پرسپولیس چه کسی است؟ اگر مربی بخواهد در این شرایط مربی بخواهد 3 بازیکن را بیرون بگذارد چیزی از تیم نمی‌ماند. به خاطر عدم وجود ساختار مناسب در باشگاه‌ها است که مربی باید با بازیکن خاطی مدارا کند و در نهایت این اتفاق به ضرر پرسپولیس است. باشگاه صاحب ندارد. الان اگر یک بازیکن مصدوم شود چه کار می‌توان انجام داد و چه کسی می‌تواند پاسخگو باشد؟

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به اینکه مسعود همامی می‌تواند جایگزین مناسبی برای نیلسون باشد خاطرنشان کرد: همامی به هیچ عنوان در حد نیلسون نیست. نیلسون بازیکن بزرگی بود که برای پرسپولیس خوب کار کرد منهای امسال که بالاخره هر بازیکنی می‌تواند روز بدی داشته باشد.

حلالی ادامه داد: پرسپولیس مشکل دروازه‌بان نداشت که نیلسون را اخراج کرد. حداقل باید یک دروازه‌بان در حد نیلسون به پرسپولیس می‌آمد اما این اتفاق نیفتاد. اگر دروازه‌بان‌های پرسپولیس در نیم فصل اول بسیار دچار اشتباه می‌شدند به خاطر نحوه تمریناتشان بود وگرنه نیلسون دروازه‌بان خوب و مطمئنی است.

وی درباره اینکه نقش مربی دروازه‌بان‌ها در ضعف نیلسون و مکانی چقدر بوده است گفت: من شرایط تمرینی پرسپولیس را نمی‌دانم و نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم اما بالاخره مربی هم نقش دارد. به نظر من مهمتر از این مسئله، این است که نحوه برخورد بازیکنان پرسپولیس با هم اصلا خوب نیست و معلوم است که رفاقت خوبی با هم ندارند.

حلالی در واکنش به این مسئله که محمود خوردبین اعلام کرده که پرسپولیس مشکل ندارد و دشمنانش حاشیه‌سازی می‌کنند و اینکه این مصاحبه باعث نمی‌شود که او هم به جمع دشمنان پرسپولیس اضافه شود گفت: من با کسی مشکل ندارم فقط واقعیت‌ها را می‌گویم. برای من پرسپولیس از همه ارجح‌تر است همه می‌دانند که من جانم را برای پرسپولیس گذاشته‌ام و اگر حرفی می‌زنم فقط واقعیت است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon