تفهیم اتهام مدیر مسئول مردم امروز به چهارم بهمن موکول شد

تفهیم اتهام مدیر مسئول مردم امروز به چهارم بهمن موکول شد

خبرگزاری تسنیم: حضور مدیرمسئول روزنامه توقیف شده «مردم امروز» در دادسرای فرهنگ و رسانه به منظور تفهیم اتهام، به چهارم بهمن ماه ( روز شنبه هفته آینده ) موکول شد.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مدیرمسئول روزنامه توقیف شده مردم امروز به خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم گفت: پیرو احضار قبلی، روز گذشته ( چهارشنبه) در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافتیم اما بازپرس، جلسه تفهیم اتهام و اخذ آخرین دفاع را به روز شنبه هفته آینده موکول کرد.

وکیل مدافع مدیرمسئول روزنامه توقیف شده مردم امروز افزود: بر این اساس، روز شنبه به همراه آقای ستاری مدیرمسئول روزنامه مردم امروز به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه می‌رویم تا ضمن تفهیم اتهام، دفاعیات خود را ارایه کنیم و پس از آن پرونده با صدور قرار به دادگاه ارسال می شود.

روزنامه مردم امروز پس از 19 شماره انتشار، روز شنبه هفته جاری با دستور شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل انتظار مطلبی تحت عنوان « من هم شارلی هستم» توقیف شد.

هیئت نظارت بر مطبوعات نیز در جلسه روز دوشنبه هفته جاری، پروانه انتشار روزنامه «مردم امروز» را لغو کرد و پرونده این روزنامه به دادگاه ارجاع داده شد.

برپایه این گزارش،‌ پرونده روزنامه مردم امروز بابت درج تیتر «من هم شارلی هستم» در نشست اخیر این هیئت، مطرح و به‌استناد بند ٧ ماده ٦ قانون مطبوعات و همچنین ماده ٢٧ این قانون لغو پروانه شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon